23.08.2008

Ümraniye Belediyesi Sloganı

Geçenlerde Ümraniye'ye bir iş için gitmiştim. Belediye otobüsünde (İETT) seyir halindeyken sağa sola bakınmadan durmam.

Gözüme çarpan her resimi her yazıyı okur incelerim. YİNE bir yazı dikkatimi çekti. Yüksek bir binaın duvarında kocaman harflerle " BU DUVARIN ARKASINDAKİ BAŞKAN SİZİ DÜŞÜNÜYOR " yazıyordu.

Okudum ve tuhafıma gitti. Acaba o duvarın arkasında ne başkanı var? Belediye başkanımı Konsey başkanımı nerden bileyim ben. Muhtemelen Belediye başkanıydı ama Belediyeye ait bir duvar olduğunu belli edecek hiçbir ibare yoktu. Belki arka cepheside olabilir ama ben arkadan gördüm ne yapabilirimki ama :)
Oradaki "? " Başkanı bizi ne diye düşünüyor çok merak ediyorum? Belkide başkan falan yok yalandan yazdılar. İnsan bir resim falan asar değilmi ama. Bana çok tuhaf ve saçma geldi. Allahtan başkan yazıyordu ya başka birşey yazsaydı.
Hey başkanım sana sesleniyorum ne olursun bizi kötü emellerine alet etme. Hakkımızda iyi güzel şeyler düşün. Gün gelir bize muhtaç olursun. Seçimler yaklaşıyor oy diye gelrsin kapımıza bizden demesi:)

Siz de böyle reklam yazıları yazmayın sizede gülerim:) Sizce normal bir Reklam yazısımıydı?

Hiç yorum yok: