26.08.2008

Online Film İzle

Yeni bir gün yine yorgunluk. Akşam olduğunda eve atıyorum kendimi. Yine yanlızlığım ve ben. Eee bekarlık ne yaparsın.

Gel yorgun argın ev işleri falan filan işte. Yaşlanıyormuyum ne bee:) Evde yapacak birşey bulamıyorum sıkıntıdan kendimi filmlere verdim. Bol bol film izleyerek zaman geçiriyorum. Zevk almıyorda değilim.

Pek tv meraklısı değilimdir, zamanımın çok büyük bir kısmını bilgisayarda geçirmeyi seviyorum. Tvde izleyemediğim kaçırdığım bütün filmleri pc den daha heycanlı izleyebiliyorum. Reklam yok bekleme yok başla ve bitir taktiği.

İnterneti kurcalarken önüme güzel bir film izleme sitesi denk gitti. Siteyi kurcalayayım dedim neler buldum neler. Film.

Ama nasıl filmler. Erotik olmayan cinslerin hepsi var...Eski yeni gelmiş geçmiş yerli - yanacı fimler, dizi, sinema, çizgi film, Standuplar yok yok:) Daha sayamadığım neler neler.

Sevdiğiniz bir dizi mi var? Bir bölümünü kaçırdınız, izleyemedim diye çokmu üzüldünüz? Hiç üzülmeyin artık o kaçırdığınız filmleri doya doya hemde reklamsız izleyebileceksiniz.
Örneğin ben Kurtlar Vadisi Pusu nun 1inci bölümünden başladım sonuna kadar hepsini izledim. Arada rütük tarafından kaldırılan bölümleri çıksada hepsini izleme şansı buldum.

Genelde filimler indirilerek izlenir ama bu öylesi değil. Online izliyorsun. Tıkla izle. Uğraştırmıyor bekletmiyor. Aynı CD den izler gibi kaliteli bir şekilde izliyor ve keyif alıyorsunuz( en azından ben öyle izliyorum).

Vizyondaki Filmleri de izliyorsunuz. Saydırmayın sayamıyorum illa tek tek yazayım mı ya sizde bu kadar vicdansız olmayın ben tavsiye ettim sizlerde buyrun ziyaret edin. Rahatlıkla kurcalayabilirsiniz çekinmeyin hiç.
Bana hak vereceksiniz. Hatta bana gelip teşekkürlerinizi bile sunacaksınız:) İyice heycanlandınız demi nereymiş bu site diye heycanlanmayın verecem Linkini. Size bir kıyak daha yapacağım ki sadece tıklayacaksınız ve kendinizi o güzel sitede bulacaksınız. Valla şaka bir yanada film izleme konusunda çok memnun olduğum bir site. Sizlerle paylaşmak istedim. Sizlerinde işine yarayacağını düşünüyorum umarım yanılmam?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel site ama çok yavaş. videoların hızlı olması da videoları yahoodan çekemsinden kaynklanıyor. bizlerle paylaştıüğım için teşekkürler. kota sınırım olma sa izlerdim:)

Adsız dedi ki...

ben izliyorum ama sanırım sizin bağlantıdan olsa gerek. Ben hiç hız sorunu yaşamadım. gayet hoş ama sınıtlı olduğundan hızı kesmiş olabilir. Benim bağlantı biraz aştı hiç sınır yokta:)