17.08.2008

Sitenizi Tanıtma Yöntemi


Günümüzde artık bilgisayarla uğraşan arkadaşlarımızın bir çoğu webmasterliğe soyunmadan duramıyor. Site yapmak onunla uğraşmak eğlenceli geliyor bizlere. Heleki birde benim gibi blog yazma işine girenler yerlerinde duramıyorlar. Çok eğleniyorum bu işle uğraşmaktan:)

Şimdi sizlere herşeyinizi bırakıp bilgisayar başına geçip bende site yapacağım dedikten sonraki arayışlarınızın (şu kodu bulayım, burdan şun şYazımı Denetleablonu çalayım...vb.) emeklerinizin bir karşılığı olarak sitenizin tanıtımında, gelişmesinde ve çok ziyaret edilmesinde benimde bir katkım olsun istiyorum.
Çok basit bir yöntemle artık siteniz büyük bir kitle Google aracılığı ile tüm dünyaya açabileceksiniz. Kendim denedim ve faydalarını hit sayılarımdaki artışla görüyorum. Sadece tek yapmanız gereken linke tıklamak. Bu fazlasıyla yeterli olacaktır. Linkin yönlendirdiği şekilde hareket edip gerekli formları doldurduğunuzda sitenizi çok büyük bir kitleyle tanıştırmış olacaksınız. Merhaba gerçek sanal dünya diyebilirsiniz artık:)

Şunuda belirtmek istiyorum ki Googleye tanımladığınız sitenizin tanıtımı garanti olmayıp uygun görülmediği takdirde google tarafından reeddedilme şansıda yok değil. Siz sitenizin tanıtımını yapın Google değerlendirmeye alıp size dönüş yapacaktır. Başarılar diliyorum şimdiden hepinize.

Hiç yorum yok: