23.08.2008

Yine Cinnet

Gazeteleri haberleri takip ediyorum ve ilgimi çeken önemli bir nokta var. İnsanlarımız hep cinnet geçirip hem kendi hayatlarına hemde ailelerinin canlarına kıyıyorlar.

Anlamadığım neden cinnet? Yahu fani bir hayatta yaşıyoruz. Maddi yönden de manevi yöndende illaki olumsuzluklar yaşayacaz. Her olumsuzlukta birileri canlarına kıyarsa birilerini öldürürse bu iş nereye gidecek. Ben bunlara cahillik diyorum.

Aklı yerinde mantıklı düşünmeyi bilen insanlar böyle cana kastedecek olumsuzluklar yapmaz diye düşünüyorum. İnsanlarımız kendilerini geliştirmek yerine çaresizliği tercih edip bir boşlukta ÖLÜM diyorlar. Sanki ölünce kurtuluyolar.

Bugün Haber7 de okuduğum bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum. İzmir'in Kiraz ilçesinde cinnet geçiren Ramazan Canavar (30), eşi ve üç çocuğuna silahla ateş ettikten sonra hayatına son verdi.


Alınan bilgiye göre, Kiraz'ın Altınoluk köyünde bu sabaha karşı meydana gelen olayda, Ramazan Canavar, eşi Fikret Canavar (27) ile oğulları Recep (7) ve Emrah (3) ile kızı Ayşe'ye (4), kendisine ait tüfekle ateş etti. Ramazan Canavar daha sonra kendisini vurdu.
Olay, Ramazan Canavar'ın babasının sabah saatlerinde eve gelmesiyle ortaya çıktı. Ramazan Canavar ve çocukların öldüğü belirlenirken, ağır yaralı halde Kiraz Devlet Hastanesine kaldırılan Fikret Canavar, yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
İzmir'den olay yeri inceleme ekibi çağrıldığı, Kiraz Cumhuriyet Savcılığınca soruşturma başlatıldığı öğrenildi.

Yazık insanlarımıza. Ölümü çare sanarak canlarına kıyıyorlar kurtulmak ümidiyle. Bilmiyorlarki gittikleri yerde hep mutsuz olacaklar.

Hiç yorum yok: