27.09.2008

Fenerbahçe

Ah be Fener diyerek başlamak istiyorum söze.

Her zaman En büyük fener Tazavruatlarını duyuyoruz ama fıssss. Sadece laf ve sözlerde.

Ligin daha 5. haftasındayken alınan bu sonuçlar hem Fenerbahçe yönetimini hemde Taraftarını çöküntüye uğtarmaktan başka birşey yapmadı.
Sivas Spor 13 dakikada feneri yerle bir etmeyi başardı. 1-0 Fenerbahçe üstünken surat ifadeleri bu şekildeydi ama hakem bitiş düdüğünü çaldığında o surat ifadelerinden eser yokt. Sivas spor Fenerbahçeyi 2-1 yenmeyi başarmış ve işte bu tabloyu ortaya çıkartmıştı...

Başkanından Teknik heyetine, Futbolcusundan Taraftarına hepsi boş. Hayaller büyük ama gidişat koskoca bir sıfır '0'.

Herzaman Fenerlilerin ağzında para var huzur var diyorlar ya al sana para al sana huzur. Bakın bakalım başkanınızın surat ifadelerine. Dakikada şekilden şekile giriyor:)

Alın size para alın size huzur:) Sizi ne Güiza ne Aragones kurtarabilir.

Bence biran önce siz toplu olarak (Yönetim Futbolcular ve Taraftarlar) en yakın huzur evini ziyaret edinki içinize huzur çöksün:) Koskoca Aziz YILDIRIM'ın bu surat ifadesi açıkcası benim çok ağırıma gitti.

Futbol diyecem olur böyle şeyler diyecem ama GALATASARAY'ı beğenmemeleri yokmu çıldırtıyor beni. Kewell Baros Nonda yanlış transferlermiş yok sakatlarmış yok yaşlılarmış. Yahu benim babamın hep bir lafı vardır Boklu kalkmışta çamurluya gülüyor diye. Aynısının tıpkısı.
Kendilerine bakmıyorlar ama bizi aşşağılamaktanda geri kalmıyorlar. Ama onlarda birgün bütün gerçekleri kabul edecekler.

Hiç yorum yok: