10.10.2008

Erkekler



Erkeğin Utancı


Sizlerle gerçekten yaşanmış bir olayı anlatmak istiyorum. Gülermisiniz ağlarmısınız:)

İsim vermeyeceğim birgün arkadaşım E. arkadaşıyla beraber işyerinin önünde sohbet ediyorlarken karşılarından hoş bir bayan gelir.


E' nin yanındaki vatandaş o güzel ve hoş bayana çok dikkatli bir şekilde bakar. Çocuk bakmayıpta ne yapsın öyle güzel ve hoş bayana kim olsa bakar. Bak kardeşim yarasın:)

Kadın tam yanlarına geldiğinde hala gözlerini kadının üstünden çekmez ve kadın döner çocuğa derki ''Madem Kadınlara Alışamayacaktın Neden Köyünden Kalkıp Buralara Geldin'' der.


Çocuk beklemediği bir anda bu şekilde ağır ustaca güzel lafın karşısında hiçbirşey diyememiş:) Kadın güzel laf söylemiş çocuk bu güzelliği kabul edip hiç ukalalık etmeden sessiz kalımış.


Düşünüyorumda ben böyle birşeyle karşılaşsaydım bilmiyorum halim ne olurdu . Galiba o kadından özür dilerdim.


Peki Soruyorum erkeklere...Bu şekilde bir ustalıkla karşılaştığınızda bu kelimeler tarafınıza söylendiğinde o anda vereceğiniz cevabınız ne olurdu peki?

6 yorum:

Adsız dedi ki...

''Madem Kadınlara Alışamayacaktın Köyünden Kalkıp Buralara Geldin'' ben bir bayan olarak vallahi kusura bakma ama bakana bakarlar kadında bakılmayı istemiş be güzel kardeşim hani bi laf vardır buraya yazamam kaba tabir olacak hemcinslerim olarak siz bayanlara söylüyorum eger laf yemek istemiyorsanız dikkatleri üstünüze toplamak istemiyorsanız hal ve hareketlerinize davranıslarınıza dikkat edin

Adsız dedi ki...

Senin demek istedigini anladım haklısında ama işte cinslerin ayrı özellikleri biri baktırır diğeri bakar:)

Adsız dedi ki...

baktırmakta baktırmamakta bayanın elinde birde ayrıcı erkekte kötü fikirliyse bakarsa laf atarsa onuda ben linc ederim :)

Adsız dedi ki...

Bakmanın kötü Güzele bakmak sevaptır diye boşuna dememişki atalarımız:) Cocuk sadece bakmış laf atmamış ki:)

Adsız dedi ki...

bakmasın ardeşim kesin o arkadasında ismaildir :)))

Adsız dedi ki...

Yok günayını alma çocuğun. O kadına bakan benim arkadaşım değil ki Benim arkadaşımın arkadaşı. Ben o çocuğu tanımıyorum:)