25.12.2008

Kulak Misafiri


İstanbul.
Dün akşam iş çıkışımda havanın soğukluğu neseniyle koşar adımlarla gittim münübüs durağına.

Havanın kötü olması İstanbul trafiğini herzamanki gibi alt üst etmeye yettide arttı bile. Hava şartları nedeniyle insanlar özel ve toplu taşıma araçlarını tercih ediyorlardı yürümek yerine.

Malum yani soğukta kim yürüyebilirki demi ama:) Ben bile kıydım parama bindim münübüse:)

Durağa münübüs biraz geç geldiği için biraz kuyruk oluşmuş. Soğuktan herkez oflayıp poflamakta.Bende...
Sonunda içi sıcacıktır diye umutla beklediğimiz meşhur Magürüsümüz geldi. Bayan ağırlıktaydı. Hepimiz doluştuk ve yerleri kapış ettik.

Yanıma sarışın 25 li yaşlarda bir bayan oturdu. Yerler dolu ve arkadan gelen kardeşlerimiz ayakta kaldılar. Az sonra yanımda oturan bayanın bir tanıdığı kız arkadaşı bindi arabaya.
Fix selamlaşma faslı...AAaaaa nerelerdesin sen,,Uzun zamandır görüşemiyoruz..İşte yoğun çalışıyoruz falan...Sabahları arabaya kaçta - nerden biniyorsun, ay karşılaşamıyoruz gfalan kısa sürede özlem faslı geçti.
Sonra özel ve iş hayatından söz etmeye başladılar. Bu arada yanımda oturuyor ve yüksek sesle konuştuğu için mecburen dinlemek zorunda kaldım.

Sarışın bayan yeni bir otelde işe başlamış...5 personel çalışıyorlarmış 1 tanesi erkekmiş...İş yerinde kısa sürede uyum sağlayabilmiş, herkesle kaynaşmış. Oradaki arkadaşları herşeylerini anlatıyorlarmış ona.

İş yerinde büyük bir prblem olduğunu sezdim dinlediğim muhabbette. Birileri eşlerinden ayrılmış (dullarmış) öyle söylüyor, Kimileri sevgililerinden ahyrılmışlar falan. Akşama kadar fulll arabeks müzik dinliyorlarmış. Sıkılıp sıkılıp sigara içmeye gidiyormuş. O öyle dedikce zıkkım iç diyorum içimden:)

Bu arkadaşımızda (sarışın) sevgilisinden yeni ayrılmış. Onu unutmak için çabalıyormuş. İş yerindeki arkadaşları bunalım takılıp arabeks şarkılar dinlediklerinde oda etkilenip pskolojisi bozuluyormuş ve sonra çıkıp yakıyormuş sigarayı.

Birde ( Exi ) sevgilisini unutmak için çabalarken sigara içmeye çıktığı kapının karşısındaki sokak adı yazan levhada çocuğun adı yazıyormuş. Yanlış anlamadıysam ''Tay'' sokakmış...Oto olarak çocuğun adıda TAY.

Diyorki her sabah işe gelip kapıdan gireceğim an, sigara içmeye çıktığım an onun adını görüyorum ve için acıyor diyor arkadaşına. Sonra weve gidip annesiyle bira içiyorlarmış falan.
Çocuğun şimdi yenibir kız arkadaşı varmış, Sarışın arkadaşımın Msn deki arkadaşları işte Tay ı kızla gördük, şöyleydiler-böyleydiler, Şurda burda gördük diye darlıyorlarmış. Msn ye girmekten korkuyormuş falan.

Diyeceğim bu gençliğin işi gücü yok hep bunalım, hep olumsuzluk hep aşk acıları çekmek gibi sorunlarla kafalarını meşkul ediyorlar.
Dünya Krizden, Başbakanlar krizden kurtulma yollarını ararken bizim kızlarımız erkek arkadaşlarını unutmak için çabalıyorlar.
Çok sevmişte falan filan... O arkadaşım belki bu yazıyı okumayacaktır ama bu yazıyı okuyacak arkadaşlarıma söylemek istiyorum.
Bir ilişki bitmişse eğer, birde karşınızdaki exi sevgiliniz sizden sonra başkasını bulmuşsa sallayın gitsin derim.

Sizde şunu çok iyi biliyorsunuz. Ondan başka bir sevgili siz edinin ve sevin diyeceğiniz tek kelime. Yuh be bana ben bundan önce sevmemişim. Bir hiç için boşu boşuna üzülmüşüm diyeceksin.

Yanılıyormuyum peki?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yaniliyorsunuz erkan bey her sevgi kendi icinde degerli ve özeldir sevilen ayrildiktan sonra bile unutulmaz özel kalir ve hep kanar..tabi gercekten sevdiyseniz. sevgiler mutlu yillar

Adsız dedi ki...

Bilmem belkide haklısınız. İçimden gelenleri yazdım:)