26.12.2008

Yalnızlık


Yanlızım dostlarım yanlız.

Bekarlığın sultan olduğu bu devirde birde yanlızlık yüklenince omuzlarıma çoktüm yaşlandım be yaaa.

Ailemin uzakta olması nedeni ile arkadaşlarımla omuz omuza vererek kurduğumuz ev hayatında yalnız kaldım. 4 kişi kaldığımız evde şu anda yapayalnızım.

Ev arkadaşlarım vatani görevlerini yapmak için uçtular yuvadan. Şu anda Vatani görevlerine başladılar. Allah bütün askerlerimizin Yar ve Yardımcısı olsun.

Akşam iş çıkışı gidiyorum eve, odam buz gibi. Yakıyorum kombimi sarılıyorum peteğe.Yalnızım.

Üstümü çıkartmaya korkuyorum, üşüyorum. Isındıkca odam gevşiyorum. Yapacak birşey yok aslında. Açıyorum pc mi dalıyorum sanala. Bloglarımla ilgileniyor sohbet odamda sohbet ediyorum. Yalnızım ne yapabilirim ki.

Sıkılıyorum, patlıyorum yalnızım. Telefonlarıma sarılıyorum ara kez, rehberi geziyorum. O an sesini duymak istediğim arkadaşlarımı arayıp sohbet ediyorum 5 - 10 dk. oda bitiyor. Yalnızım yine.

Bugün Cuma. Şu an iş yerimden yazıyorum bloguma. Saat 20,00 gibi çıkacam işten. Gideceğim yer yanlızlığımı örtüleyen evim. Odamın kapısı buz gibi çarpıyor yüzüme üzülüyorum. Özlüyorum.

6 ay sonra gelecek ev arkadaşlarım. Kış mevsimini yalnız geçireceğim o koca evde. Yalnız üşüyeceğim hep o odada.

Yarım çok önemli bir misafirim gelecek. Sabah olmasını bekliyorum heycanla. O geldiğinde yalnız olmayacam. Akşama kadar eğleneceğiz beraber o yalnızlığın kollarında. Akşam olunca gidecek ve yine yalnız kalacam.

Artık haftasonumu yemek ve temizlik yaparak geçirecem. Ne yapabilirim ki? Gezsem nereye kadar gezerim bu soğuk kış gününde.

Yalnızım diye sitem ediyorum şu an ama yalnızlığı da seviyorum. Kendimi dinliyorum yalnızken, hayaller kuruyorum mutlu oluyorum.

Hele geceleri hava karardığında ışığımı kapayıp yumuluyorum yatağıma ve pc den gelen hafif müzik uçuruyor uzaklara. Çocukluğuma ve geleceğime. Seviyorum uçmayı :)

Karanlık ve yalnız ortamda şahsen ben daha çok kendini dinleyebiliyorum... Özlüyorum yoklukları.

Sanırım bugün pc başında sabahlarım. Hadi bana iyi sabahlamalar sizlerede iyi uykular...

Seviyorum Yalnızlığı, Kendimi ve Seni...

3 yorum:

ebruli dedi ki...

canım arkadaşım sen neler yazmışsın böyle ya..biliyorsun bu ara hep aklım sende zaten bir de bunları okudum walla üzüldüm ya :(

Adsız dedi ki...

Oyy kiyamam kardeşime.. Yalniziz biz sen tasalanma. Yalnizlığı göğüslemeyide biliriz:)

Adsız dedi ki...

Selam ! Sevdiklerinizle Birlikte Huzuru ve Sağlıklı bir Akşam geçirmenizi dilerim.İyi akşamlar.