3.01.2009

İlginç Olay


Aslında bu yazıyı size yılbaşından önce yazacaktım ama aşırı iş yoğunluğum ve misafirlerimden dolayı yazma imkanım olmadı.


İşten çıktığınızda sizler ne yapmayı hayal ediyorsunuz bilmiyorum ama ben hemen evime gelip soğuk odama girmeden önce kombimi ateşleyerek yatağımın içine dalıp pc mi kucağımı alarak sanala akmak istiyorum.


Yılbaşına tam 2 gün vardı. Bankada yılbaşı için çekiliş yaptık ve bana Hande hanım çıktı. Bir bayana hediye almak en zor şey diye düşünüyorum.


O gün iş çıkışı iş arkadaşım sezin ile METROCİTYe giderek Hande hanıma hediyeye bakındık. Sonunda güzel bir hediye aldık ve saatler 22.00ı gösteriyordu. Sezin Avcılar yolcusu olduğu için bayada geç kaldı benim yüzümden.


Bende bindim otobüse geldim evime. Evime derken evimin kapısına. Karşılaştığım manzara beni şaşırtmadı dersem yalan olur. Size soruyorum evinize geldınız ve kapınızın önünde Ekmek,Domates, Biber, Peynir,Yağ..vb. market eşyaları görseniz aklınıza ilk ne gelirdi?


Şaşkınlıkla size basıyorum tık yok, evde bulunan arkadaşım İbrahimi cep telefonu ile arıyorum cevap vermiyor derken apartmanın dış giriş kapısının sesi geldi. Baktım İbrahim koşarak geliyor. Kapını önünde buluştuk ve bana açsana kapıyıda girelim dedi. Nasıl yani dedim?


İbrahim anahtarımın olmadığını sanırım algılayamadı. Bense o sabah yatıyordu ben işe gidiyordum. Uyandırdım ve evin anahtarlarını ona bıraktım. Anahtarlardan ikisini dolabın üstüne bir tanesi de kapının üstündeydi. Uyandırıp anahtarları dolabın üstüne koyduğumu söyledim.

İbrahim o dolabın üstündeki iki anahtarı alarak benim işten gelme sahatime yakın dışarı çıkıp alışveriş yapmak istemiş ki bana yemek yapsın:)

Kapının üzerinde bulunan anahtarı fark etmemiş. Çıkıyor alışverişi yapıyor ve tam eve girecek zaman acı gerçekle yüzleşiyor. bu kapı 3 anahtarla açılıyormuş. Dirinkkkk.:)


Neyse beni ha şimdi gelir aha şimdi gelir diye beklerken tam 3 saat aradan geçiyor. İbrahim dışarıda beni bekliyor. Hava çok soğuk, İstanbul da acayip kar yağıyor anlatılmaz...


Bende alışverişteyim ağırdan ağırdan takılıyorum ya çocuk tam 3 saat beklemiş. Neyse bende acı gerçekle karşılaştığımda baya geç olmuştu. Saatler 22.30 civarlarıydı ki bütün dükkanlar kapanmış. İbrahim ile beraber düştük sokaklara cilingirci arıyoruz yok.

Üskatın balkonundan halat ile bizim balkona inmeyi düşünüyoruz ama halat yok ortada. Kimseden bulamıyoruz.


Bir kaç tane çilingirci numarası bulduk ama çok uzak semtlerde oldukları için bize yardım etmeleri imkansızdı.


Aklıma hemen İtfaye geldi. Televizyonlardan etkilenmiş olmam gerek ki itfayeden yardım talep ettim. Görüştüğüm yetkili ancak polisin yönlendirmesi ile böyle bir desteğin sağlanabileceğini söyledi. Oysaki televizyonlarda bir kedi, köpek madur olsa hemen koşuyorlar. Bizde bir insanız be kardeşim:)


Neyse hemen 155 i aradım ve ekip yönlendirildi. Ekipler geldi ve olayla ilgili görüşmeleri yaptıktan sonra itfayenin böyle bir yardım yapamayacağını söylediler. Mazlum bakışlarla Peki dedim...


Polisler çilingir konusunda bize yardımcı oldular. Bir çilingircnin geç saatlere kadar açık olduğunu söyleyip adresi verdiler. Hemen minübüs durağına gittik ki çilingircinin adresine gidelim. O günde hava şartlarından dolayı 23.00 dan sonra araba yokmuş. Tam taksiye binecektik ki o tarafa giden bir minübüs geldi ve bindik.

Yönlendirilen adreste evet bir çilingirci vardı. Adamcağız küçük dükanının küçük köşesinde pc si ile chat yapıyordu sanırsam. Pc ye bakıp bakıp gülüyordu:D


Neyse aldık geldik kapıya. Uğraştı etti açamadı ve son çare olarak kapının göbeğini kırmak olduğunu söyledi. O saatten sonra yapacak birşey yoktu herşeye tamam diyordum.


Çok basit bir hamle ile göbeği kırdı ve eve girebildik. Evde yedek bir göbek vardı Allahtan. Hemen onu taktırdım. Eve girdiğimizde saatler 23.40 ı gösteriyordu.


Böylesi yorucu bir günde böylesi bir aksilik bana 50 YTL ye patladı. Hadi geçmiş olsun:D

2 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun.ben olsam 50 ytl vermek ile sokakta kalmak arasında gidip gelirdim:)

Adsız dedi ki...

Valla gitti 50 YTL bağıra bağıra. Yapacak başka bir seçenek yoktu, hava çok soğuk ve kar yağışlıydı:D