29.11.2008

Düşündürüyor

Sizlerle geçen hafta karşılaştığım ilginç bir olayı paylaşmak istiyorum. Yapmış olduğumuz yardımlarla ilgili resmi kurumlarla irtibata geçmeye çalıştım.
Fakat aradığım kurumlarda fikir almak için çabaladığımda karşıma muhatap bulamadım. En çok ilgimi çekende aradığım bir kurumda telefona çıkan memurumuz telefonda konuşmayı bilmiyor ki yardımcı olmayı bırakın biran önce telefonu kapatmanın peşinde.Fikir almak danışmak istiyorum ama ipleyen yok.

Anlamadığım şu.

Neden görevce alt kademede olan insanlar üstlerindeki amirlerine sululuk, saklabanlık olsun diye bizleri onlarla muhatap etmekden korkuyorlar. Özel sektörlerde bunu seviyorum asla kimse kimseyi sallayamaz.
Kimin neye ihtiyacı varsa sonuna kadar yardımcı olunur. Peki ya devlet dairelerimiz. Yazık diyorum ordaki o telefon başında bana yardımcı olmadan müdürüne saklabanlık yapan vatandaşımıza. Yazık diyorum.
Sayın yetkililerimiz lütfen altınıza bulunan görevlilerle temaslarınızı iyi kurarak sizlere ulaşmak, birşeyler danışmak isteyen kişilerimizin sizlere ulaşabilmeleri konusunda yardımcı olmalarını öğretmenizi rica ediyorum.

Hiç yorum yok: