29.11.2008

Önemli Duyuru

Uzun zamandır sizlerle paylaşım yapamıyordum. Yoğun bir iş trafiği ve canımı sıkan bazı konulardan arınarak tekrar sizlerleyim.

İlk öncelikle başlamış olduğumuz yardım konusunda bir takım olmaması gereken sorunlarla karşılaştık. Bunlarda beni gerçekten üzdü. Burada bizler her beraber blog yazanlar olarak güzel şeylere imza atıyoruz. Aklıma gelen ve uyglamaya başlattığım yardım kanpanyası dahilinde bazı yöneticilerimiz Koltuklarını kaybetme korkusuyla bazı olumsuzluklar sürdüler önümüze.
Bu konuda birşey yazmayacağım. Gerekli açıklamayı http://www.bireluzat.com/ uzantılı yardım sitemde yine ÖNEMLİ DUYURU başlığı altında yayınladım.

Yardım kanpanyasında bir değişiklik yapmak istedim. Yardımlarımızı kargo aracılığı ile değilde belirleyeceğimiz belirli tarih dilimleri arasında bütün blogcular bir araya gelerek toplu ziyaretler yapmayı düşündüm. Sizlerde bunu uygun görürseniz bayramdan sonra İstanbul ve diğerİllerde bulunan blogcularımızla buluşarak cocuk yuvalarını ziyaret etmeyi düşünüyorum.

Bu ziyaret ve yardımlarla ilgili konuları http://www.bireluzat.com/ adresinden ulaşabilirsiniz.

Bizlere engel olmak isteyen değerli yöneticimize saygılar sunuyorum.

Hiç yorum yok: