26.05.2011

Sen ve yeni heycan

Yazmak her insana göre değildir. Bense tam tersi tam bana göre diyorum. Kendimce yazıp kendimce yorumlamayı seviyorum. Tabi yazmayı becerdiğimede inanıyorum.

Yazmak bazen bir kabiliyet bazen bir istekdir. Bazı zamanlar olurki içiniz içinize sığmaz ve işte o anda yazmak boşalmak istersiniz. İşte bende bunların hepsi var sanırım:)

Yazmayı seviyorum, yazarak mutlu oluyorum, yazdığım kişi herşeyi farkediyor:)

Uzun zaman oldu bu sayfaya yazmayalı ama kısa zamandır çok şey yazıyorum. O sesi duyup kalemime ses vermek istedim tekrar. Yazdıkça daha çok yazmak istiyorum. Yazdırtıyor ne yapayım:))

İnsan uyumadan yazmak istermi istiyorum, insan sabah kalktığında hiçbirşey yapmadan yazmak istermi? istiyorum, insan her an işten kaytarıp yazmak istermi? kaytarıyorum da yazıyorumda. İşte bunların hepsinin bir sebebi vardır değilmi?

İşte benim tek sebebim sensin...

Hiç yorum yok: