23.08.2008

Bugunki Heycanım

Bugün çok heycanlıyım. Eee merak ediyorsunuz demi ne bu heycan diye..
O kadar meraklanmayın erkeklik hali malum spor:) Lig başlıyor artık.

Galatasaray - Denizlispor maçı var akşama ona hazırlık yapıyorum. Ali Sami Yen beni bekliyor:) Aslanlara tezavruat yapacam hadi aslanlarım diyecem:) Denizlisporu yeneceğimiz belli de yinede Sami Yen heycanını birkez daha tatmak gerek demi ama:)

Az önce uyandım duşumu aldım ve bekarlık hali ne yaparsın kahvaltı hazırlayacam diye debeleniyorum. Ahhhh cocukluğum annem ne güzel hazırlar getiriridi kahvaltımı önüme hazırca yerdim:) Ah annem ah kıymetıni bilemedim:)

Bekarlığı sevmiyorda değilim bakmayın ağlamama.. Bugun haftasonu temizlik günüm. Kahvaltıdan sonra başlıyacam ev temizliğine. Hep bayanlar sizmi yapcaksınız temizliği azda biz yapalında görün o beğenmediğiniz erkeklerdeki marifetleri. Çok pis yaparım temizliği:) Hele yemek yapması bayılıyorum ama yazın değil kışın yapmayı.

Yazın zor oluyor sıcakta ocak başında durması. Birde öyle marifetli bayanlar gibi yazlık yemekleri pek beceremiyorum. Hemen basitce pirinç pilavı Kurufaslye nohut patates yemeği(kızartmaları hariç) makarna falan. Basit yemekleri hallediyorumda diğerleriyle uğraşmıyorum açıkcası. Eee tatlı yaparım ama.

Geçenlerde irmik helvası yapayım dedim anam ağladı. Bir kaç bayan arkadaştan tarifini aldım çok basit dediler. Ne bileyim hevese geldim yapayım dedim. Başladım verilen tarifi uygulamaya. Sakın durma hep karıştır dediler.

Yahu birşey bukadar geçmi kıvamına gelir. Karıştırmaktan anam ağladı hala olmadı. Ulan dedim kandırdınız beni. Basit dediğiniz şey bumuydu. Geberdim karıştırmaktan. Neymişte biraz pembebeşecekmiş. 30 dk oldu bizimki hala pembeleşmio. Terler boşalıyor. Düşünüyorum malzemedende çalmadım neden pembeleşmedi:)

Tüpün altını kısmıştım biraz o yüzden olmuyormuş. Açınca ocaği valla bi pembeleştiki süper oldu:) Böylelikle kapmış olduk irmik helvasının yapılışını:) Bilmeyenler varsa verebilirim tarifini:) Neyse şekerler ben kahvaltı yapmaya gidiyorum. Dönüş yapacağım ben size:) Haydi aslanım Güveniyorum sana. Cim Bom Bom:)

Hiç yorum yok: