24.08.2008

İstanbulda Deniz


Bugüne dün akşamdan planlı başladım. Bugün deniz günü.Sabah 08.00 da kalkıp hemen havlumu ve mayomu kaptığım billah hemen çantaya yerleştirdim.

İsmail' le çıkıp dışarda kahvaltı yaptık. Kıymalı börek yedim sabah sabah ne mide demi:) Kahvaltımızı yapıp İsmonun motora atladığımız billah ver elini Kilyos sahili. Hiç gitmemiştim Kilyosa. Sarıyer üstü gittik. Kilyosun yolu gerçekten çok güzel(Doğa olarak) görmenizi isterdim.

Heryer yeşillik sağlı sollu ağaçlar yola şemsiye olmuşlar. İstanbulda öyle yeşillik görmeyeli uzun zaman olmuştu. O yolu gördüğümde Bartın yolları geldi aklima.

Ordada öyle ağaçlar sağlı sollu dizili yolun üstüne karşılıklı kapanıyorlar muazzam bir görüntü. Yolunuz düşerse görmenizi isterim. O güzel yollarda yolculuktan sonra indik sahile. Hava çok güzel, Sahil Kum Deniz hepsi vardı :)

Kalabalıkmı kalabalık ama valla çok temiz bir sahili varmış. Sahil şeridi çok uzun bir şekilde ilerliyor ama açılabildiğin kadar açıl hiç derin değil. Mesela Bartın (İn Kumu) açılınca birden derinleşiyor. Bu öyle değidi. Güzel bir gün geçirdim.

Bolca güneşlendim feci şekildede yandım. Canım cok acıyooo :( Önce bir Pepsi ile serinlemeyi denedik olmadı kesmedi:) Birer Efesle güzelleştirdik ortamı:)) Eee vücutta bütün sıvılar tamamdır yüzmeden olurmu. Yüzmeye devam çıkmak gelmiyor hiç içimizden. Su öyle temiz öyle berrakki anlatılmaz ancak yaşanır. Yaşadım.

Gidip görün derim:) Resimler çekindim ama çok yorgunum makinadan Pc ye aktaramadım onları yarın yükleyip sizlere sunacağım. Bugünün özeti böyleydi yorucu olsada güzel bir gündü. Yorgunluktan geberdim valla. Az öncede bu yorgunlukla çamaşırları makinaya attım ütü yaptım. Bitmişim ben hadin eyvallah.

Hiç yorum yok: