5.09.2008

Sahura Kalkmak

Ben geldim. Bir kaç günlük aradan sonra hastalığımı yenerek geldim.

Çok şükür bomba gibiyim artık. Kendimce Limon tedavilerimle ayağa kalkmayı, salya sümüğü durdurmayı başardım.

Yoğun bi iş temposu derken bu gece sizlere döndüm. Dün gece başıma ne geldi. Bekar hayatında birkaç genç bir evde kaldıklarında ister istemez bazı şeyler sıraya koyuluyor. Yemek bılaşık temizlik vs...

Dün gece ki sahur yemeği sırası bende idi. Gündüzden alışverişi yaptım ve bütün hazırlıklar tamamdı. Menüde Garnitürlü makarna Olacaktı. Garnitürüm bezelyem hepsi hazır sadece servis olmayı bekliyorlardı.

Dün gece saat 23:00 saatlerinde telefonun alarmını 03.45 e kurdum ve yattım. Gece kalkıp makarnayı pişirip ev arkadaşlarıma sofrayı hazırlayıp kalk düdüğünü çalacaktım ( Planlarım öyleydi)... (sabah ezanı 04.45 de okunuyor)

Gözlerimi açtığımda saat 05.20 idi. Süleyman'a seslendim Süleyman uyuyakalmışız dedim, şaşırdı. Aslında gece saatin alarmı çalmış ben uyanmışım kalkmışım saatin alarmını susturmuşum....Susturmuşum sadece:) Bunları hiç hatırlamıyorum tabiki. Tekrar uzanıp yatmışım ve yatış o yatış ancak sabah olduğunda kalkabildim ama iş işten geçti.

Ezan çoktan okundu niyetler edildi bile. Süleyman'a uyuyakaldığımızı söylediğimde uyku mahmurluğuyla birşey demedi yatmaya devam etti ama sanırım yatakta birşeyler onu dürtükledi ki o saatte yataktan başladı bana uçmaya.

Bir insanda sorumluluk olmalı. Sana güvendik telefon alarmı kurmadık falan. Erkan susarmı hemen başladım savunmaya ''Bende sorumluluk olmasa o telefonun alarmını kurmazdım. Sorumluluk var ama uyku biraz ağır basmış'' dedim ama süleyman kuduruyo yatağın içinde.

Geri bende sustum adam sinirlenmiş ne diyeyim:) İş için kalktığımda İsmail ve Süleymanı güzelce tembihledim sakın orucu yemeyin aç aç tutun diye. Süleyman sinirden bişiy demedi ve bugün iftar yemeğiyle oruç tuttuk.

Akşama kadar azap içinde olsamda çocukları aç aç oruç tutmak zorunda bıraktığım için iftar saati geldi. Eve geldiğimde herkesin gözü üstümde ben işten gelmeden cezayı hazırlamışlar bile. Bugünkü sahur yemeğinin BILAŞIKları:)

Bende suçluyum ya itirazsız kabul etmek zorunda kaldım. Böylelikle güzel bir gün açlık ve susuzlukla geldi geçti. İnşallah birdaha uyuyakalmam:) Gerçi sahur yemeği sırasınında artık bana verileceğini pek sanmıyorum ama....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

benimde başıma çok geldi.:) ama ben bir çözüm buldum tabiki.sahura kadar bilardo oynayıp sonrada bişiler yiyip yatıyorum.nasıl ama :)

Adsız dedi ki...

Ooo valla siz işi biliyorsunuz. sanırım sabah iş sorununuz yok sizin.ben sabah işe gittiğim için o saate kadar uyanık kalma sansım olmuyor:) Haftasonları bende sizin dediğinizi yapıyorum.

Adsız dedi ki...

aslında işin büyüğü bende.küçük bir kızım var çok yaramaz.sabah erkenden uyandırıyor ama yinede ben memnunum.uyuyup uyanmak daha zor geliyor.bir kaç saat uyusam bana yetiyor ben 3 gün hiç uyumadığımı bilirim bir kaç saat yeterli yani :)

Adsız dedi ki...

Ooo Allah bağışlasın. sizde haklısınız ne diyeyim:) zor küçük yaramazlarla uğraşmak. sizin bebek bizim iş..işte böyle:)