1.09.2008

Hastayım

Bir kaç gündür sizlerden uzak olduğumun farkındayım. Bu güzel günlere aldandım ve son kez olsun denize gideyim diyerek cumartesi gününü yine Kilyosta geçirdim.

Güzel olmaya güzeldi ama önceki haftaya oranla sakindi. Hava güneşli olsada ondada biraz esinti vardı ama ne yazar affedermi erkan girdim yinede. Girdimde gördüm gününü. O gün fazla birşeyim yoktu aslında ama ertesi gün ( pazar) sabah ismailin feryadıyla uyandım ve bir hışımla kendimi duşa attım kendimi.

Gençlik saç falan kurutmadan çıktık dışarı. İsmailin motora atladığımız billah ver elini Beşiktaş. Beşiktaşta devamlı gittiğimiz bir resteurant var yine oraya gittik ve güzel bir menüyle doyurduk karnımızı. Hava ufaktan ufaktan esiyor ama güneşte tepemize.

Motorla gezmediğimiz mekan kalmadı. Bana çarptığını anladım ama ne fayda binmiş bulundum birkere:) Böylelikle şifayı kapmış bulundum:( Şimdi ağız burun salya sümük tutmuyor valla. Beni affedin birkaç gün sizlerden uzak kalcam.

Ramazan-ı şerif hoş geldin. Hastayım ama mutluyum seninle. Görüşmek üzere Herkese Hayırlı RAMAZANLAR.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

size de hayırlı ramazanlar. geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

Tesekkür ederim.Cümlemize Hayırlı ramazanlar.