10.10.2008

Alış Veriş

Yine ben ve İsmail. Biliyorum benden ve ismailden artık sıkıldınız ama ne yapayım ismaille istanbulda gezmeye bayılıyorum.

Kafalarımız uyuşuyor zevklerimizde aynı gibi birşey. Her zamanki gibi fix mekanaımız olan Beşiktaş'tan sesleniyorum size. İETT yolcuğu ve Beşiktaş. Güzel bir iftar yemeğinden sonra yarınında tatil olması rahatlığıyla geziyoruz Beşiktaş sokaklarında.

Sessiz ve serin. Eee ikimiz oluruzda Beşiktaşta kalırmıyız. Kesmeyen Beşiktaş gezintisinden sonra ver elini Taksim. O meşhur taksim meydanında indik meşhur Akbilli İETT otobüsünden:) Artık bizi bekliyor istiklal caddesi.

O serin havada fıngır fıngır yine istiklal caddesi. Hani derler ya iğne atsan yere düşmez diye aynen o cinsten. İsmaille güle oynaya ilerliyoruz istiklalde. Vitrinlere bakınıp
şu güzelmiş bu hoşmuş derken ÇETİNKAYA'nın önünden geçiyorduk ki İsmailin meşhur sözü ''GEL BİR GEZER ÇIKARIZ'' ve o anda mağzadayız...

Giriş kat oldukca alımlı oldukca kalabalık ve çok çeşitli ürünler. Kesermi kesmez...İkinci kata ilerliyoruz ayakkabıların aradığın aramadığın bütün markaları, Kazaklar,Sspor malzemeleri, Pantolonlar ve Montlar. MONT.

Olamaz böyle birşey. Öyle hoş duruyor ki denemeden geçilecek türden değil. Nede olsa denemeye para almıyorlar. Bizlerde millet olarak bilirsiniz severiz gördüğümüzü üstümüze geçirip yakışıp yakışmadığına bakmaya:D

Alışveriş mağzalarında en çok hoşuma giden satış elamanlarının müşteriyle ilgilenmeleri ve yakıştırmaları. Mont çok hoşuma gitti başladık bedenlerini denemeye.XL i giydiğimde o satış elamanındaki heycan anlatılmaz ancak yaşanırdı ve yaşadım. Ay çok yakıştı üstünüze tam oldu diğer bedenler sizi bu kadar açmaz en alımlısıda bu mont sizi çok zengin gösterdi demesi yokmu uçuruyor beni:).

Eee bir mont sizi zengin gösterirde alınmazmı. Çocuk o kadar dil döktü beni akndirmak için çabaladı kırmak ayıp olur dedim ve aldım. Ama mont gerçekten mayıştırdı beni:)

İsmaille yine gezmeye devam ediyoruz mağzada. Bizim beyfendi kazak alacam dedi ve kazakların bulunduğu reona geçtik. Şükürler olsun ki baya bir aramadan sonra bulabildi bizim paşa. Ee o bakarken bende bir iki dürtükledim kazaklari derken birtanede benim elimde kaldı deneyeyim dedim üstüme giyindiğimde çıkmaz bu dedim ve o kazağıda aldım:) Allahtan mağzada geziyoruz. Mağza kapanacak elemanlar katların ışıklarını söndürüyorlar biz hala geziyoruz ama belden üstümüz tamamlandi aldık alacağımızı.

Giriş kata indiğimizde Pantolon reyonu önümüzde. Belden üstü donatılırda aşşağısı boş kalırmı başladık pantolonlara bakmaya ama ismail beyin beğendiği bir pantolon varmış banada çok yakışacağını söyledi aradık taradık ama bulamadık. Başka yerden alırız deyip pantolonu( Belden Aşşağıyı) boş geçtik. Gezmeye girdiğimiz mağzadan baya bir borçlanarak çıktık:)

İsmail sakın bana birdaha Erkan gel şu mağzayı gezelim bu mağzaya bakalım deme gelmeyecem:) Senin yüzünden borçlanmak zorundamıyım:)

Adsız dedi ki...

slm yine ben :) ya okadar ballandıra ballandıra yazmısın anlatmısınki aman efendim cok yakıstı başka bedenler yakısmaz sudur budur kelimeleri iltifatları sarf edenin bir erkek olacagını tahmin edemezdim okadarda heycanla okuyordumki yazını tezgahtara cocuk dedigin an oan şok oldum neyse birdakine bayan tezgahtar olan magzalara gidin :)

:)) Yahu kızı erkeği aynı ama:D adamlar artık ezberlemisler sanırım satış sektöründe işe alımlarda ilk öğretilen kelimeler bunlar.:)) müşteriyi yakalamayadrsunlar:)

eee cok cene bol para demektir :)) ya artık sen şu gezilerinde birgünde fatihe ugra hep beşiktaş aynı semt aynı ismail degiş degiş semt degiş ismaili degiş :))

Adsız dedi ki...

valla ismail değişilmeyecek bir dost. Semte gelincede bilmem beşiktaş vazgeçilmezlerim arasında gittikce daha çok gitmek istiyorum seviyorum Beşiktaşı. Fatihede gelirim:)