10.10.2008

Kadın

Kadın Bakışı

En çok ilgimi çeken ve beni güldüren bir konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Kadınlar. Bütün kadınların ortak özellikleri çok ilgimi çekiyor. Her kadın bunun farkında ama erkeklerde bunun farkındalarmı peki?

Yolda sokakta yürürken illaki karşınıdan çok güzel hoş mini etekli :) bakımlı bir bayan mutlaka gelmiştir. Biz erkekler hiç affetmez böyle bir hatunu affetmez gözlerimizi üstünden ayırmayız demi:) Eee böylelikle biz erkekler herzaman sapık görmemiş olarak nitelendiririrz.


Peki hiç o hoş bakımli mini etekli güzel bayana diğer bayanların baktığını sezdinizmi? İlginizi hiç çektimi? İşte asıl anlatmak istediğim benim dikkatimi çeken bu konu? Kadınlar neden birbirlerine daha çok bakıyorlar? Biz erkekler genelde öyle bir hatunla karşılaştığımızda genelde bir noktaya bakarız ama kadınlar saçından ayaklarına kadar süzüyorlar. Şimdi soruyorum biz erkekler mi daha sapık yoksa siz bayanlarmı?


Bu soruma bütün bayanların vereceklerim tekbir ortak cevap var. ''O bayanın giyimine, üstündekilerin yakışıp yakışmadığına, uyumlu olup olmadığına bakarız biz diyecekler'' hadi bunada eyvallahta biz baktığımızda neden sapık damgası yiyoruz. Şahsen ben öyle bir bayanla karşılaştığımda genelde bende üstündeki kıyafetlere yakışıp yakışmadığına uyumlu olup olmadığına bakıyorum.

Sakın bana birdaha kimse sapık demesin bu konuda:)

Kıskançlık. Evet bayanlar birbirlerini çok kıskanıyorlar ve çatlıyorlar. Mesela bazen öyle bir oluyorki yanımda bir bayan arkadaşımla bu tür bir olayla karşılaştığımızda bazen yanımızdan geçen hoş bayanları beğenmedikleri oluyor.


Aslında hatun 10 numara güzellikte 10 numarada giyinmiş hani derler ya görseniz dibiniz düşecek cinsten ama bizim hanfendi( Yanımdaki arkadaşım) ağzını burnunu eğerek hiç yakışmamış şöyle olsa daha güzel olur demesi yokmu beni öldürüyor. Kendi üstü aslında o 10 numara hatununkinin yanında Beş para etmez ama ne diyeyim bozmakta oluyor ki:) Arkadaş. Kıskançlık, çatlayacaksınız be güzellerim. Kıskanmayın ne olur çalışın sizinde olur demekten başka ne diyebilirimki size.


Biz erkekler bu yönde çok şanslıyız. Allaha şükür öyle yolda sokakta yürürken karşımızdan gelen hemcinslerimize öyle bakıp baştan aşşağı süzmüyoruz:) Ne mutlu erkeğim diyene.. Bayanlar birdahada bu konuda bizlere sapık dediklerinizi duymayayım:) Kokoşlar sizi:)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

erkannnnnnnnnnnnnnnnnnnn sen varyaaa. tamam bayanlar kıskanc diyelim peki siz erkekler güzele bakıyorsunuzda nie laf atıyorsunuz?

Adsız dedi ki...

Laf atmak yok ortada onu kim dedi:)

Adsız dedi ki...

laf atmak yokmu ya allah askına siz erkekler % 100 laf atıyorsunuz atmıyorum diyen yalan söyler

Adsız dedi ki...

Bak günahımı alıyorsun. İllaki laf atanlar oluyordur. Peki ya kızlar erkeklere laf atmiyorlarmı?

Adsız dedi ki...

vallahi kızlar erkeklere laf atıyormu bilemem ama ben bugune kadar gelenek olarak gördügüm duydugum şahit oldugum erkekler bayanlara atıyor laf

Adsız dedi ki...

Bende bizzat ben erkek olarak gördüm ve şahit oldum ki bayanlarda erkeklere laf atıyorlar. erkeklerin bayanlara laf atması normalde peki ya bayanların erkeklere laf atmaları?

Adsız dedi ki...

erkeklerin bayanlara laf atması atması normalde. bayanların erkeklere la atması anormaldir :))

Adsız dedi ki...

Hey bayanlar bidaha bizlere laf atmayin pls:) Hemcinsleriniz utanıolar bakın:)

Adsız dedi ki...

hasbin allah ne utanıcam yaaaa vallahi ben baktırmakta istemem laf atırmakta ayıp ayıpppp

Adsız dedi ki...

Senin icin demedim ki ya utaniolar die genel anlamda dedim. Baktırmayında bakmayında laf atmayında attirmayında:)

Adsız dedi ki...

güzel bir konuya parmak basmışsın...yalan değil bayanlar bayanlara daha çok bakıyor ve süzüyorlar..mesela ben :)) valla bakmıyorum desem yalan olur..ama dediğin gibi benim süzmelerim asla kıskançlıkla alakalı değil...hatta '' maşallah maaşallah allam neler yaratıyor yaaw'' bile diyorum :D gerçekten allah biz kadınları özene bözene yaratmış ama bazılarına gerçekten torpil geçmiş...gel de bakma :Pp hatta bu yüzden eşime bile '' ben bakıyorum, sen nsıl bak
maycaksın'' diyorum..bakılmayacak gibi de değil ki kardeşim...yani çoğumuzun kıskançlıktan delirdiğini düşünmüyorum...bakın efendim siz de bakın güzele bakmak sevaptır :D

Adsız dedi ki...

Siz kıskanmıyorsunuz ama sizin gibi o güzel amanda aman hatunları kıskananlarda çok:) sizlerin bakmalarından bizlere sıra gelmiyorki:) Biraz sizler az baksanizda bizlerede sira gelse:)sizin eşiniz çok şanslıymış bakmasına izin veriyorsnuz peki yanından dişi kuş geçse dahi kıl kapan kadınların eşleri ne yapacaklar:)