1.11.2008

Bütün Blogcular El Ele


Merhaba arkadaşlar. Aklıma çok güzel olacağını düşündüğüm bir organizasyona geldi. Bu güzelliğe ilk adımı atmak istiyorum.
Blogcular olarak gerçektan çok büyük bir kitleye hitap ettiğimizi düşünüyorum ki apaçıkta ortada. Blogcular olarak herzaman her konuda birbirimizin arkasında olduğumuz ortada. Her konuda her şekilde birbirlerimizle bilgi alışverişlerimiz hep devam etmekte.

Benim düşündüğüm organizasyonda bütün blogcular olarak bir araya gelerek yardıma bakıma ihtiyacı olan Ailelere, Öğrencilere ve Yaşlılara küçükte olsa bir desteğimiz olsun diye düşündüm.
Blogcular olarak el ele vererek bir Aile yada bir Öğrenci sevindirebilirsek ne mutlu bize.

Organizasyonun ana fikri bu. Birazdaha açmak istiyorum. Yardım denildiğinde ilk öncelikle güven geliyor akla. Benim düşüncem böyle bir organizayson kurduğumuzda kişi olarak kimsenin hesabına havale yapılmadan birebir toplu halde toplanarak ortaya koyabileceğimiz birikimleri gerçekten ihtiyacı olan kişilere iletmek.
Örneğin 10 yada 100 kişi bir araya geldiğimizde çok ufak cuzi miktarlardada olsa birşeyler ortaya koyduğumuzda bir yada birkaç aile yada kişilere yardımcı olabileceğimizi düşünüyorum.
Diyelimki gerçekten büyük ilgi gördü ve büyük rakalmar ortaya çıktı. Ne yapacağız kime güveneceğiz. Tabiki sıradan kimselerle muhatap olmayacağız.

Büyük Tv kuruluşlarıyla irtibata geçip blogcular olarak gerçekten ihtiyacı olan kişilere bire bir teslimleri sağlayacağız.

Buluşmalarımız nasıl olacak denildiğinde örneğin; İstanbul içinde ikamet eden dostlarımız konuşulup ortak bir noktada buluşarak, istanbul dışı ikamet eden arkadaşlarımızda belirli haftalarda belirli illerde bir araya gelerek birilerini sevindirip mutlu edebileceğimizi düşündüm.

Hepimiz gülüp eğlenirken bir parça ekmeğe ihtiyacı olan çok sayıda kardeşlerimiz var. Biz blogcular olarak bu kardeşlerimizden en azından birkaçına olsun ulaşıp mutlu edebilirsek nemutlu bize.

Ben böylesine güzel bir konuda ilk adım atmak istedim ve bütün blogcular olan sizlerle paylasmak istedim. Tek kişinin yapamayacağı ve biz blogcular tek yürek olup bunu başarabileceğimize inanıyorum. Daha geniş bir kitleye seslenebilmemiz adına bloglarınızda bu konuya yer verirseniz sevinirim.

Bu konuda el ele olmak isteyen Blogcu dostlarımızın bloglarında buna yer vererek bana mail ile ulaşarak ekibimizi oluşturmak
için bekliyorum.

Mail: erkan-celen@hotmail.com

ÖNEMLİ NOT:Sitemde yaynınladığım yardımla ilgili resimlerin hepsi internetten alıntıdır. Hiçbir şekilde bizim yaptığımız yardımlarla alakası yoktur.

Bu konuyla ilgili olumlu yada olumsuz bütün düşünce ve fikirlerinizi yorum olarak bekliyorum.
Sizlerinde vereceği olumlu fikirler doğrultusunda daha büyük başarılara imza atmaya ne dersiniz?

24 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım eyer uygulaya bilirsek bu düşünce süper beyendim eyer katılım olursa elimden geldiğince en büyük desdekciniz olurum inşallah katılım olurda ortaya bloğcular olarak güzel bir olaya ön ayak oluruz çok tuttum bu fikrini hadi hayırlısı peki televizyondan tanıdığın varmı tv işi nasıl yapıcaksın beni bilgilendirirsen sevinirim saygılarımla http://7x7x7.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

Öncelikle hemfikir olduğumuz için çok mutlu oldum. Tvden tanıdığım yok ama neden tanıdıklarımız olmasın. Butür yardımla hangi tvnin kapısını çalsak hayır der sizce?

cesetizleri dedi ki...

bundan önce yapmamız gereken şey dernek kurmak..
yasal olarak dernek çatısı altında toplanmalıyız. bu tür faaliyetleri o zaman yaparız diye düşünüyorum.
fikir elbette ki güzel ama çok sesli olduğumuz için şu an için sonuç alacağımızı sanmıyorum. başta güven problemi olacaktır.
sevgiyle..

Adsız dedi ki...

İlk adım olarak dernek kurmamız zor olacaktır. Bizler düşünce olarak hemfikir olup bir araya gelip küçükte birşeyler yapabilirsek gerisi zaten gelecektir.

Güven konusuna gelince kimse kimsenin hesabına yatırım yapmayacak. Herşey birseysel bire bir olacak şeyler. Bu konularda insanların birazda birbirlerine güvenmeleri gerektiğine inanıyorum. Sonucta amacımız yardım.

Adsız dedi ki...

güzel bi fikir ama sadece senin gayretinle olmaz herkez kendi bloguna yazmalı bence yada ne biliyim bi logo olmalı önce destek verenler sablona eklesınler biraz gelistirmek gerekiyor sanırım :)

Adsız dedi ki...

evet tabiki. El ele olmalıyız. Bende bunun gayretindeyim. Ne kadar çok ses o kadar çok blogcu demektir. Bloglarınızda konuya yer verirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

süper evet baya baya aklıma yatmaya başladı benimsedim bu fikri bloğcuların böyle iyi faliyetlere girmesi süper olur doğrusu sizi hemen arkadaş listeme ekliyorum sizin gibi arkadaşım olması sevindirdi beni doğrusu teşekkürler iyi yürekli arkadaşım http://7x7x7.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

Tsk ederim dost. Bunu tek basıma yapabilmem imkansız. Bunu yayabilmek için bloglarınızda buna yer vermelisiniz ki herkesi burda toplayabilelim. İlginize tsk ederim.

Adsız dedi ki...

güzel yürekli arkadaşım sizi arkadaş listeme kaydetmek istedim olmadı başka blok çıkıyor blogspotlara kaydetmeye çalıştım onuda kabul etmedi nasıl kabul eder bir yolunu yazarsan seni ekliyecem sevgilerimle http://7x7x7.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

Blogcuda nasil kaydediliyor bilmiyorum. Admin panelinde arkadaş listesi tarzında bir seçenek olabilir. Yoksada önemli değil. Bloğunuzda bu konuyla ilgili bir yazı yazıp bu yazının linkini vermeniz bir tatkı olacaktır.

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım

gerçekten çok güzel bir konuya el atmışsın bizler çok büyük bir grubun üyeleriyiz ve Türkiyenin her yerindeyiz...ben izmirden bu projeye gönüllü katılırım ve böyle güzel bir düşünce ile bize ön ayak olduğun için tebrikler diyorum..:))

www.anemonunmutfagi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Bu konuya bütün blogcuların olumlu bakacaginı umduğum için düşündüm. Sizlerle el ele büyük başarılara imza atacağımıza inanıyorum. bloglarınızda lüfen bu konuya yer veriniz.

Adsız dedi ki...

merhabalar,bu düşünceyle yola çıkmak çok güzel,inşallah başarılı olunur,ama bu sadece yardım olarak kalmasın mesala aramızda bir çok konuda başarılı kişiler var onlarda kendileri çapında birilerine nasıl yardımcı olabilirler, yani zircir misali,bir çok kişi var bu konuda tabiki onlarda bizde varız demeliler örneğin,para,sağlıkçı olup onun aracılığı ile herhangi bir konuda ,kirtasiye yardımı,konfeksiyon bunlar çoğaltılabilir, bence veya yardım sadece para değilde başka şekildede olabilir çünkü bunları hepsi önemli hayır demiyecek aramızda çok zor durumda kişiler var,ne dersiniz sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

ewet ben yapacagimiz yardımı para ile sınırlandırmadım. Sizinde saydıgınız gibi birçok konuda birçok insana destek verebiliriz. onemli olan bir araya gelip bunu düzenleyebilmek. Bu yardım konusunu iyice yayalım ki aramızda bir gun belirleyelım o günde bulusabildiğimiz arkadaslar bir araya gelerek ilk adımlara atmaya başlayalım. İl dışındaki arkadaşlarımızlada paslaşarak birçok güzelliğe ulaşabileceğimize inanıyorum.

Adsız dedi ki...

evt uygulamaya geçilebilirse gerçekten çok güzel olur güzel bi fikir ama blogcu olarak biz kendi aramızda ufak tefek yardımlar topluyoruz şuanda bir okul yardımı var bibis arkadaşımız ve Mehmet Ilgın öğretmen öncülüğünde ekteki adreste yapılan yardımların resimleri yardımların kimlere gideceği, hepsi var evinizdeki defter, kitap, boya okul için aklınıza ne geliyorsa gönderebilirsiniz.

okul yardımı sayfası
http://bibis.blogcu.com/egitime-destek-fotograflarla-bilgilendirme_27717591.html

Adsız dedi ki...

güzel bir kampanya düzenlemişsin yüreğin dert görmesin fikir sizden destek bizden elimizden gelen neyse yaparız bu konuda rabbim çıktığın bu hayır yolunda seni ve tüm blog kardeşlerini başarıya ulaştırsın
bakanlık onayı alınmış bir yardım derneğiyle ortaklaşa yürütülürse yardım göndermek isteyenlerin nereye göndereceği ve nasıl göndereeceği problemi olmaz banka hesap numarası veya makbuz gibi herşey gönlünce olsun yanundayız arkadaşım unutma

Adsız dedi ki...

BEN BUGUN 2 TANE İHTİYACI OLAN ARKADAŞIMA ULAŞMAYA ÇALIŞTIM. KAYMAKAMLIK TARAFINDAN ARAŞTIRMASI YAPILIYOR.

KARABÜK İLİ ESKİPAZAR İLÇESİNDE İKAMET ETMEKTELER. BİRİSİ ÜNİVERSİTE İÇİN DERSANEYE GİDEMİYOR DİĞERİDE DAHA HALA OKUYOR.

BUNLARIN ARAŞTIRMALARI YAPILIP NET OLARAK ANLAŞILSIN KAYMAKAMLIK İZNİYLE DÜŞÜNCEM BU KİŞİLERE BANKADA HESAP AÇIP HESAPLARINA HAVALE YAPILMASI DİYE DÜŞÜNÜYORUM. sİZDEN RİCAM BU KANPANYAYI YAYMANIZ.


BİR KAÇ ARKADAŞ DIŞINDA HİÇBİR BLOGDAN YAZILI DESTEK GÖREMEDİM. İLGİLERİNİZİ BEKLİYORUM.

Adsız dedi ki...

merhabalar siz yılmayın devamlı olarak üstünde durun bizlerde duruyoruz ben etrafımdakilere bunu anlatıyorum,inşallah olacak ama bireysel yapmak isteyenlerde var onlarda çevrelerinde yapmakta,bunlarıda siz bir şekilde anlatıp yayınlamada bulunabilirsiniz yani bireysel yapanlarda,kendilerince yapmış oluyorlar saygı duymak lazım.biz genelde bu yardım faaliyetlerinin suistimal yapıldığından biraz zor yanaşırız ama birde dürüst bir durum ortaya çıkarsa o zaman daha güzel olur.boş vermeyin araştırmalarınızı yapın destek çıkar .sevgiler.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Yardımlarımızı Para olarak değil erzak ve kırtasiye malzemeleri olarak yaptığımızda daha verimli olacağını düşündüm. Blograzzi de de arkadaşlarla bu konuyu tartışıyoruz ki onlarında düşünceleri bu şekilde. Kaymakamlıktan bir kaç arkadaşın maddi durumları hakkında bilgi araştırmasını rica ettim. 1 kaç gün içinde bana dönüş yapacaklar ki olumlu olduğunda sizlerle paylaşıp yardımlaşmadaki ilk adımımızı atmış bulunacaz Allahın izniyle. Hepinize bu desteğinizden dolayı teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Yardımlarımızı Para olarak değil erzak ve kırtasiye malzemeleri olarak yaptığımızda daha verimli olacağını düşündüm. Blograzzi de de arkadaşlarla bu konuyu tartışıyoruz ki onlarında düşünceleri bu şekilde. Kaymakamlıktan bir kaç arkadaşın maddi durumları hakkında bilgi araştırmasını rica ettim. 1 kaç gün içinde bana dönüş yapacaklar ki olumlu olduğunda sizlerle paylaşıp yardımlaşmadaki ilk adımımızı atmış bulunacaz Allahın izniyle. Hepinize bu desteğinizden dolayı teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Yardımlarımızı Para olarak değil erzak ve kırtasiye malzemeleri olarak yaptığımızda daha verimli olacağını düşündüm.

Blograzzi de de arkadaşlarla bu konuyu tartışıyoruz ki onlarında düşünceleri bu şekilde. Kaymakamlıktan bir kaç arkadaşın maddi durumları hakkında bilgi araştırmasını rica ettim.

1 kaç gün içinde bana dönüş yapacaklar ki olumlu olduğunda sizlerle paylaşıp yardımlaşmadaki ilk adımımızı atmış bulunacaz Allahın izniyle.

Hepinize bu desteğinizden dolayı teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

İlk yardım Kanpanyamız Karabük İlinde bulunan Krabük Yücel Huzur Evidir. Desteklerinizi Bekliyoruz.

Erkan dedi ki...

BU YARDIM KANPANYALARIMIZI EK BLOĞUM OLAN WWW.BİRELUZAT.COM ADRESİNDE BİRLEŞTİRDİM ARKADAŞLAR. sİZLER İLE BERABER EL ELE VEREEREK ÇOK GÜZEL ORGANİZASYONLARA İMZA ATACAĞIZ.WWW.BİRELUZAT.COM DA BÜTÜN ORGANİZASYONLARA YER VERİLMİŞTİR.

Erkan dedi ki...

BU YARDIM KANPANYALARIMIZI EK BLOĞUM OLAN WWW.BİRELUZAT.COM ADRESİNDE BİRLEŞTİRDİM ARKADAŞLAR. sİZLER İLE BERABER EL ELE VEREEREK ÇOK GÜZEL ORGANİZASYONLARA İMZA ATACAĞIZ.WWW.BİRELUZAT.COM DA BÜTÜN ORGANİZASYONLARA YER VERİLMİŞTİR.