1.11.2008

Malatya' ya Veda

( Kuzenlerim Ve Ben )
15 günlük Malatya gezintisinden sonra İstanbul' a merhaba. Dün kuzenlerim Aleyna, Ersan ve Gökhanla beraber sonkez Malatya gezintisi yaptık.

Beraber yedik içtik ve İstanbul için alışveriş yaptık( Kayısı ). Aksam 19,30 da idi İStanbul'a dönüş otobüsüm.

Son günüm çok hızlı geçti. Sonkez akrabalarımla görüştüm ve akşam dayıcıklarımın ve kuzişlerimin ( Dayılarım Osman MENEKŞE, Yusuf MENEKŞE, Yengem Serap MENEKŞE, Kuzenlerim İnsaf - Asena - Gökhan - Talha - Ersan - Aleyna - Yasin MENEKŞE MAŞTİ (Malatya Şehirler Arası Otobüs Terminali) den beni uğurlamalarıyla düştüm İstanbul yoluna.

Otobüs kalabalık ve oldukca hareketliydi. Bebişlerin olması otobüse ses ve güzellik katıyordu. Sol yan koltuğumda çok şeker bir bebek vardı. Alt iki dişi yeni çıkmış kemirme meraklısı:) Onunla güle oynaya bitti yolculuğumuz. Bebişin annesi birazcık sıkıntı yaşayıp sinir olsada uzun ve güzel bir yolculuktu.



Bebiş ve Annesi tek koltuk almışlar yanlarınada yaşlı bir teyze vermişler. Teyze kılmı kıl. Çocuk daha küçük çift koltuk almalarına hiç gerek yok.



Yaşlı teyzem sol kolundan amaliyatlıymış fakat çok tirintoz türden. Ay kolum(yalandan) yok efendim neden bilet alırken bana yanında çocuklu bir bayan var neden söylenilmemiş, Üstte küçük çanta koyulacak yerde ufak bir poşedi var ve 10 dakikaya bir bana ve Hosta aman oğlum düşmesin az ileri itermisin falan:) Bebişin annesiyle göz göze bakıp kıs kıs gülüyoruz. Bu teyzeyi ne kadar anlatsam anlatılmaz. Tuhaf bir insandı.



Bebeğin annesi tekbaşına bebek bazen uyuyor bazen uyumuyor. Molalarda bebek uyuduğu anda annecağız dışarı çıkamıyor. Yaşlı kadın homurdanmaktan başka birşey yapmıyor. Acıdım anneciğe ve ben çocuğa baktım kadın ihtiyaç ve sigara molası verebildi.



Yaşlılara çok büyük saygım var ama bu teyze ayrı bir cinsti. Sadece kendisini düşünen bir yaşlı. Annecik şaşkın ve mutlu uzun bir yolculuğu sorunsuz geçirdiği için çok mutluydu.



Bende akrabalarımdan ayrıldığım için hüzünlü, evime döndüğüm için mutluyum. Teşekkürler Çelen ve Menekşe Ailesi.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım eyer şimdi buralardaysan bloğuma gel senin için bir süpriz hazırladım bu duyarlı hareketin beni çok mutlu etti bende bloğumda senin bu hareketini desteklemeye çalıştım kendi yöntemlerince sana iyi geceler dilerim ve çok mutlu bir hafta geçirmen dilegimle sevgiler http://7x7x7.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

Biricik arkadaşım Bana yardım konusundaki süprizin için sana çok teşekkür ederim. Bu sıcaklığın ve iyi niyetin sana herzaman mutluluk ve esenlikler getirsin. Göreceksiniz ki bu konuda çok büyük ses getirecez. Herkes örnek alacak bizi.

Bu organizasyonu yaymaya devam ediyoruz. Bu konuya katılmak isteyen arkadaşlardan rica ediyorum bloglarında http://7x7x7.blogcu.com kardeşiminde yaptığı gibi bu konuya yer versinler ki çok kişi ile çok kardeşimize yardımcı olalım. İlginize teşekkür ediyorum.