4.11.2008

Googlede En Çok Aranan Kelimeler

Googlede En Çok Arananlar


Bilgisayar kullanıcıları olan bizler internet alemine akmayı çok seviyoruz.

Aklımıza gelen herşeyi internette bulmak için Google denen Dünya'ca ünlü arama motorumuzla artık akraba olmuş durumdayız.

Bu motora hiç merak edip sizde yazdınızmı ''Googlede En Çok Aranan Kelimeler'' diye. İtiraf edecem ben yazdım. İyikide yazdım ki onları okuyarak bir blog yazma sebebi daha buldum kendime:)

Aranan kelimeler arasında ilk sırayı büyük çocuk kitlesinin ilgi odağı olan Kraloyun - Kral oyun almakta. Çocuklarımızın eğlence dünyası:) Arkasından birçok kelime var. Mp3, Burçlar, Online Filim İzle, Arkaşaşlık sitelerinden Siberalem, İstanbulnet, Gazete oku, Ssk, Galatasaray kelimeleri sıralanmakta.

Googlede yaptığım araştırmada karşılaştığım en üzücü aranan kelime ve bu kelimedede Dünyada bile sıralamalara girdiğimiz oldu. Sex kelimesi biz türkler olarak en çok aranan kelime olmuş. Bu sapıklıkla bilmiyorum nerelere varabileceğiz.

2008 yıl sonunda bakalım arama sonuçlarında hangi kelime şampiyon olacak görelim bakalım.

19 yorum:

Adsız dedi ki...

2008 yılı sonunda http://www.nurumca.com/ 1 Ci olacak :))

Adsız dedi ki...

Hadi inşallah bakalım:)

Adsız dedi ki...

hehehe 1 ci olacam

Adsız dedi ki...

Bende artık googlede Nurumca diye aratıyorum. ilk sırada seni görmek mutluluk verici arkadaşım. Erkancablog da peşinden geliyor haberin ola:)

Adsız dedi ki...

gelsin aaa ayip ettin şimdi :)

Adsız dedi ki...

Seneyede ilk sıraya geçersem kızma ama bana :)

Adsız dedi ki...

ayıp ettin kardeşim tabiki sıra sende o sene :)

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim inceliğinden dolayı:) Ondan Sonraki seneler hep bende:P

Adsız dedi ki...

yüz verdik astarını isteme :)

Adsız dedi ki...

Peki :) Blogcular olarak Kurban Bayramında Karabük ilindeki Huzur Evine yardım kampanyası düzenledik Varmısınız? İlgili Link http://erkancablog.blogspot.com/2008/11/huzur-evleri.html ilginizi bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

süpersin;);)

Adsız dedi ki...

Tskler o sizin süperliğiniz efendim:)

Adsız dedi ki...

tşk ederim efendim nedemek güzel kardeşim ;)

Adsız dedi ki...

Ben tsk ederim kardesim:)

Adsız dedi ki...

cvp yazmasan olmazmı :)

Adsız dedi ki...

Sana cevap yazmamak mümkünmü kardeşim:)

Adsız dedi ki...

:) son msj benim :)

Adsız dedi ki...

Benimde:)

Adsız dedi ki...

Yakinda www.kingofgames.net olursa sasmayin :)))))