5.11.2008

Huzur Evleri

Bayramda Huzur Evindemiyiz?


Bütün blogcular ele ele başlıklı yardıma muhtaç kimsesiz kardeşlerimize yardım başlığı ile başlattığımız organizasyonu dahada genişleterek sizlerinde destekleriyle daha çok konuda daha çok kişiye yardım iletmeyi hedefliyorum.



Biliyoruz ki Türkiye' de çok sayıda huzur evleri mevcut. Buralarda kalan yaşlı ve kimsesizlere neden biz blogcular olarak Bir El Uzatmıyoruz?



Huzur evlerinde kalan Yaşlı dostlarımızın Kimsesiz olmaları ve hatta bazılarının çoluk çocukları olmalarına karşın onlara bakmamaları içler acısı.





Bizler huzurlu bir şekilde Ailelerimizle beraber evlerimizde yaşarken onlar orda kimsesizler. Neden ordaki Anne - Baba hatta Teyze - Amca diyebileceğimiz yaşlardaki insanlara bir gülücüğü, sıcaklığı, sevgiyi, yardımı, şefkati uzak tutuyoruz ki? Onları ordaki kimsesiz yuvalarında neden mutlu etmeyiyoruz?



Yarınımız garantimi? Belki bizlerde birgün o kimsesizler kervanına katılıp o huzur evlerinde güler bir yüz, Elinde hediye ile bize gelecek olan kişileri bekliyeceğiz?



Hiç birimizin hayatı garanti değil. Yarın ne olacağımız belli değil. Bu yüzden blogcular olarak gelin el ele verip buradaki kimsesizler denilerek adlandırılan o yaşlı insanlar yuvasını bizleri kabullendirerrek bir güzellik bir kardeşlik yuvası adı altında toplayalım?



Değerli blog yazıp blogcuyum diyen arkadaşlarım. Önümüzdeki ay Kurban Bayramı.


Bizler iyi yada kötü üstümüze başımıza, Anne ve Babamıza, Çoluk çocuğumuza az yada çok hediyeler alıp onları sevindireceğiz. Peki ya burdaki Anne ve Babalara kimler hediye alıp onları sevindirecek? Çocuklarımı?
Sizce çocukları varmı? Varlarsa peki neden huzur evindeler?



Ben diyorum ki bu Bayramda Huzur evlerindeki bir tebessüme dahi ihtiyacı olan kimsesizlerimize bir yardım eli uzatıp onlara Küçükte olsa birer hediye paketi yaptırıp gönderelim.

Neler gönderebiliriz diye soracak olan arkadaşlarımıza PARA HARİÇ kullanabilecekleri hertürlü şey olabilir.Ordaki bayan ve erkeklere küçükte olsa hediye pakedi yaptırmanız onları sonsuz mutlu edecektir. Önemli olan oradaki kimsesizler adı altında toplanmış yaşlılarımıza kimsesiz olmadıklarımızı göstermek.

Bu konuda bütün blogcu arkadaşlarımın duyarlı olacağını ümid ediyorum.

ÖNEMLİ NOT: Sitemde yayınladığım yardımla ilgili bütün resimler internetten alıntıdır. Hiçbirisi bizim yaptiğimiz yarımları içermemektedir. Bizim yardım resimlerimiz ziyaretlerimizi gerçekleştirdikten sonra yayınlayacağım.

NOT 1 : Bayramda Karabük ilinde olacağım. Eğer sizlerde uygun görürseniz bu Bayram küçükte olsa birer hediye yaptırıp Karabük' de bulunan 134 tane yaşlısı bulunan Yücel Huzur Evine gönderelim? Bizzat ben kendim gidip ulaştıracağım hediyelerini. Valiliklede görüşüp bu organizasyona destek alarak güzel bir ilke sizlerle beraber adım atmayı istiyorum.

NOT 2 : Yardımla ilgili yeni bloğum http://www.bireluzat.blogspot.com/

Yardımla ilgili konuları burdan devam ettireceğim.



Karabük'e yakın blogcu yardım sever dostlarım var ise irtibata geçerek bu anlamlı günde böylesine güzel bir davranışı beraber yapmak istiyorum. Varmısınız?


Konu ile ilgili iletişim :

Msn: erkan-celen@hotmail.com


Adres: Çarşı Cad. No:20 HSBC Bank Levent Çarşı Şubesi. Levent-Beşiktaş/İSTANBUL

23 yorum:

Adsız dedi ki...

canımmm arkadaşım tamam bloğumda yayınladım istediğini sevgilerimi ilettim çok mutlu güne uyanmanı dilerim birtaneme http://7x7x7.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

merhabalar arkadasim cok guzel bir fikir tebrik ederim vede tesekkur ederim boyle bir konuyu gundeme getirip vesile oldugun icin,,yanliz ben ne yazikki katilamam bu guzel fikire cunku yurt disinda yasiyorum ama eger musaden olursa yazini blogumda yayinlayip arkadaslarimla paylasmak isterim!!eger musaden olursa yarin gelir yaziyi alir yayinlarim sevgiler saygilar.

Adsız dedi ki...

İlk öncelikle bu düşünceme katıldığınız için sizlere çok teşekkür ederim. HEpimiz el ele bir çok kişiyi sevindireceğiz. BEnimde istediğim blogcu arkadaşlarımın bu yazıyı bloglarında yayınlamaları. Bu sayede daha çok katılımcı dosta ulaşacağımızı umuyorum. Hepnize saygılar.

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Gunaydin Kardesim Mutlulugun pesinden kosma mutluluk senin pesinden kossun ve hayatta oyle mutlu ol ki gozlerinde akan bir damla yas arayip da bulamayanlarin sadakasi olsun

Hayirli Gunler Kardesim Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Saglikli ve Bereketli Yeni Bir Gun Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.Saygilarimla

Yorum:Erkan Bey Kardeşim sizi tebrik ederim bu yazıyı yarınden itibaren bende sayfamda yayınlıyacağım başarılarınızın devamını dilerim.

TELEFON

Gelmiyorsun gelme
Sesini gonder yeter
Serum gibi kan gibi
Her turlu derman gibi
Bir is icin deyil
Sormak ogrenemek icin degil
Hic birsey soylemeden anlat herseyi
Salt sesin sein
Bir gul bir daha gul
Sonra kapat telafonu
Bana bende kalan sesin yeter

Alıntı:Aziz Nesin
http://www.siirdemeti.com/siir_p.asp?siirno=4091

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Adsız dedi ki...

güzel bir düşünce üreğine sağlık kardeş bu bayram allah nasip ederse bende huzur evini ziyaret edecem böylece bende kampanyanı desteklemiş olurum yazınıda blogta yayınlıyacam bu akşam haberin olsun herşey gönlünce olsun salıcakla kal

Adsız dedi ki...

Selamünaleyküm arkadaşım fikriniz çok güzel huzur evi olsun çocuk esirgeme yurtları olsun hiç ziyaret ermediğimiz yerler.aslında orda bulunanların ziyarete ne kadar çok ihtiyacı var bunu biliyoruz ama ihmal ettiğimiz için yapmıyoruz.Sizi gerçekten kutlarım.Bende bu bayramda nasip olur da bayrama erişe bilirsem Kastamonu daki huzur evini ziyaret edip ordaki büyükleri sevindireceğim .Bizleri bu konuda duyarlı omamızı sağladığın için sonsuz teşekkürler arkadaşım.Allaha emanet ol.Sevgi ve sayğılar arkadaşım.

Adsız dedi ki...

merhabalar,cok tesekkur ederim hemen yaziyi alip yayinliyorum sevgiler saygilar.

Adsız dedi ki...

İlk önceliklşe bu konuda bana destek olduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim.

Huzur Evi kanpanyamızla bu güzelliğe adım Attık. Allah nasip ederse bundan sonrada Çocuk Yuvalarına yöneleceğiz. Adım attık gerisi gelecek inşallah. Okuyan yardıma ihtiyacı olan öğrencilerimize yöneleceğiz.

Bu Konuyu Bloglarında yayınlayan arkadaşlara özellikle tekrar teşekkür ederim. Duyarlı arkadaşlarımın da bloglarında yer vermelerini rica ederim.

belgin kıral dedi ki...

Selam ve sevgimle
Bu güzel ve duyarlı davranış için çok teşekkürler..HErkes bu dünyada sadece ektiğini biçer, inşallah yaptığınız herşey aynıyla sizlere geri döner..Bu organizasyona olmasa da, kendim giderek (yani Kayışdağı ndaki Darülaceze yi ziyaret ederek) elimden geldiğince kendimi iyi hissetmeye çalışıyorum..Herkese de bu konuda çok duyarlı olmalarını rica ediyorum..
Ben de en kısa zamanda bir duyuru yaparım arkadaşım
selametle

Adsız dedi ki...

Allah Yapılan Yardımların hiçbirisini geri çevirmez. Yardım yapan herkesten Allah Razı olsun. İlginiz içinde teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Erkann Bey kardeşim Adresiniz aldım. En kısa zamanda hediye pakatinizi kargo ile göndereceğim.

iyi akşamlar..

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim Hasan bey. ulaşacak olan yardımı sizler adına iletmek bana çok onur verici bir davranış olacak. Allah yaptığınız yardımları kabul eylesin.

Adsız dedi ki...

Yardım kampanyası için ne yapılabilir?Yardımcı olursan sevinirim..

Adsız dedi ki...

Bana yorum olarak bırakabilirsin bloğuma..

Adsız dedi ki...

valla erkancım bu örnek davranışlarınız için önce sizleri kutlarım ve çok güzel bi fikir olduğunu sölemeden geçemicem herzaman takip ediyorum yazılarını emin ol yine faydalı şeyler yazmaya başladın...

Adsız dedi ki...

Değerli arkadaşlarım öncelikle göstermiş olduğunuz ilgiden dolahyı sizlere çok teşekkür ediyorum. Sizlerle beraber el ele birçok kimsesiz yaşlılarımızı mutlu edeceğiz. Lütfen bloglarınızda bu konuya yer vererek katılımın artmasını sağlayınız. Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ KARDEŞİM SENİ İYİ TANIDIĞIM İÇİN BU HAYIR GİRİŞİMİN SÜPRİZ OLMADI SANA HERKES ADINA TEŞEKKÜR EDMEK İSTERİM VE HER ZAMANSENİN YANINDAYIM KARDEŞİM BAŞKA HAYIR İŞLERİNİDE BEKLİYORUZ YANLIZ DEĞİLSİN can akçetin

Adsız dedi ki...

Sizlerin Benimle beraber el ele olmanızı bilmek gerçekten çok güzel. Hepinize çok teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

böyle bir organizasyon yapmanız çok güzel erkan bey çok tşk ederim okuyunca çok mutlu oldum ve bu yazıyı izninizle alıp bloğuma koyuyorum..hayırlı günler..

Adsız dedi ki...

Sizlerinde bu konuda duyarlı olması beni çok onurlandırıyor. İsteyen herkes bu konuyu Bloglarında yayınlayabilir arkadaşlar.

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Bir Mutluluk Ugruna Yipranip Gidiyoruz Kimi Guzelim Der Kimi Ozelim Der Oysa Sevgi Ne Ozellik Ister Nede Guzellik Sevgi Sadece Yurek Ister Selam Yuregi Guzel Kardesim.

Hayirli Gunler Kardesim Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Guzel Bir Hafta Sonu tatili Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.Saygilarimla

Hep boyle cocuksu mu bakar senin gozlerin
Hep böyle icinde uzak bir isik mi yanar
Bakislarında beni dinlendiren bir sey var
Kiysindaymis gibi en sakin denizlerin...

Alinti İnternet
http://www.sms-sozleri.com/guzel-sozler/kisa-siirler.html

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Adsız dedi ki...

tabii ki varım...öncelikle böyle güzel ve anlamlı bir olaya öncülük ettiğin için seni kutluyorum..blogumda bununla ilgili bir yazı yayınlayıp herkesi davet edeceğim...ayrıca yarım elma gönül alma bende güzel bir hediye yollamayı düşünüyorum...

Adsız dedi ki...

Bu ilgi ve katılımınızdan dolayı sizlere çok teşekkür ederim.