29.12.2008

Doğum Günü Süprizi




DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN EMEL

Az önce aldığım habere göre çok sevip değer verdiğim bir arkadaşımın bu gün doğumgünüymüş.

Buradan ona bir süpriz yapmak istedim.


Çok değerli Blogcu arkadaşım EMELSEN doğum gününü kutluyorum. Çocuklarınla ve eşinle beraber herzaman mutlu olman dileğiyle.


Herkonuda ban destek olan değerli arkadaşım emelseni kutluyorum. Hem yeni bir yaş, yeni bir yıl sevinciyle 2009 a adım atmaktasın. İnşallah gelecektede herzaman yüzün güler ve başarıdan başarılara koşarsın. Hep yanımızda sevgiyle kal..
TEMİZ YÜREKLİ İNSAN...



3 yorum:

Adsız dedi ki...

bu yıl aldığım ilk doğum günü hediyesi oldu :)) nasıl şaşırttın mutlu ettin beni bilemessin...çok teşekkür ederim erkan..gerçekten şimdi daha iyi anladım, dostlukların, arkadaşlıkların değerini...yalnız pasta da süpperr:)) güzel yüreğine, gönlüne sağlık....güzel dileklerin için ayrıca teşekkür ederim :)) hep güL, hep mutlu oL inşallah...iyi ki varsın arkadaşım :))

Adsız dedi ki...

Oyyyy canım arkadasım. Sen herseyın en güzeline layıksın. Allahım sana hep güleryüz mutluluklar nasip etsin meleklerinle beraber:)

Yeni yasında çok güzel başarılarada imza atacaz seninle :) Temiz Yürekli arkadaşım:)

Adsız dedi ki...

GÜNAYDIN:)YENİ YILIN SANA VE SEVDİKLERİNE SAĞLIK VE MUTLULUK GETİRMESİNİ DİLERİM SEVGİLER..