28.12.2008

Sitenizde Para Kazanın

Genelde hepimizde sitelerimizde reklam kazanmak istiyoruz. Kimilerimiz hobi için yapıyor kimilerimiz ticaret için yapıyor site işlerini.
Ben hobi için yapanlardanım. Zevk alıyorum yazmaktan ve okumaktan.
Dün akşam blogcu bir arkadaşımın tavsiyeyi üzerine bende reklam koydum siteme. Bilmiyorum ne olur para kazandırırmı. Açıkcası para kazanmak peşinde değilim. Sadece çok merak ediyorum bu reklamlardan gerçekten para kazanılıyormu diye. İlk adımı attım ve artık izleyeceğim para kazandırıp kazandırmadığını.

Sizlerede anlatmak istedim nasıl sitenize reklam koyacağınızı. Genelde bütün siteler googleden alıyorlar reklamlarını. Artık googlede kokoşlaştı ki her siteye reklam vermiyor. Tıklama başına para kazanacam diye googleye yalvarmaya gerek yok:)

Google aşmış olduğu için kendisine para kazandıracak sitelere daha çok ağırlık veriyor. O yuzden de kolay kolay AdSense üyelikleri kolay kolay kabul etmiyor. Neyse konumuz google değil başka yerden para kazanma:)

İlk öncelikle Reklam alacağımız yere üye olmalısınız. Çok basit ve Türkçe menüsüyle kolay kullanılır bir kaynak.
Üyel Olmak için TIKLAYINIZ.

Bu üyeliği yaptıktan sonra gerisi çok basit. Site sizi zaten açık bir şekilde yönlendiriyor.
Sitenin vereceği kodları sitenize yapıştırmanız yeterli olacaktır.

hadin bakalım kısa ve öz bir şekilde para kazanın:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Google un verdiği para yanında bunlar vermiyo sayılır:) Bu arada yeni tema güzel ama logo olmamış.

Adsız dedi ki...

Tskler. O logoyu denemek için koyduk kaldiramıyoruz:)) Acil destek hatti lazim... Valla google ile hiç çalışmadım. Bunuda deniyorum bakalım nasıl diye. Beğeinirsem googleyede geceriz:)