10.12.2008

Karabük Yücel Huzur Evi Bayram Ziyareti Resimleri


Blogcular olarak başlatmış olduğumuz yardım kanpanyası dahilindeki ilk adımımız olarak belirlediğimiz Karabük Yücel Huzur Evi ziyareti hedefimizi gerçekleştirmiş bulunuyoruz. Konuyla ilgili bütün tesim ve detaylara ilgili linkten ulaşabilirsiniz.
http://bireluzat.blogspot.com/2008/12/karabk-ycel-huzur-evi-bayram-ziyareti.html

Organizasyona destek veren ve hediyelerini esirgemeyen bütün blogcularımıza burdan teşekkür ederim. Yardım kanpanyalarımız hızla devam etmektedir.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrikler. ben ilk defa senin blogunda okudum acaba kampanya duyurulmadı mı?

Adsız dedi ki...

merhaba
senin gibi gençler varken bu ülkenin sırtı yere gelmez seni ve arkadaşlarını tebrik ediyorum sevgiler....

www.anemonunmutfagi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Tesekkür ederim arkadaşlar. Kanpanya duyarlı blogcu arkadaşlar tarafından duyruldu ama çok daha kişiye sesmizi ileterek çok daha fazla kişiyi sevindirebilirdik. şimdi çocuk yuvalarını ziyaret etmeyi planlıyorum. Sizlerinde desteğiyle el ele vererek daha güzel başarılara imza atacağımıza inanıyorum.