13.12.2008

Metro Turizm'i Kınıyorum

Metro Turizm ile yapıyorum bütün seyahatlerimi. Bayram için gittiğim Karabük ilinden dönüşümü de yine Metro Turzm aracılığı ile yaptım.

Hiç bir firmada olmayan ve olmayacak olan bir olayla karşılaştım metro turz yolculuğumda. Bilindiği üzere uzun yıllardan bu güne gelen taşımacılık sektöründe çiftler aileler hariç yabancı erkek ve bayanlar asla yan yana oturtulmuyor.

Ben yaptığım yolculukta bununla karşılaştım. Metro Tuzim ile 11.12 2208 tarihinde saat 18.15 de Karabük - İstanbul 4479 sefer sayılı otobüsünde 1 ve 2 numaralı koltukta iki bayan seyahat etmekteydiler. Fakat 2 numaralı koltukta oturan bayan yolcu İzmit' de indi. 1 numaralı koltukta bulunan yolcu hasta ve yaslı bir bayandı. Terminalden yolcu almadan çıkış yapan otobüsümüz İzmit içinde 3 tane dışarıda erkek yolcu aldı.

Otobüste boş yer bayanın yanndakindenden hariç iki tane olduğundan arta kalan bir kişiyi hiçbir şekilde sorulmadan izin alınmadan mavin tarafından bayan yolcunun yanına oturtturuldu.

Yaşlı ve hasta bayan hiçbir şekilde itiraz etmedi ama sıkıldığı her halinden belliydi. Sırtını arkaya bile yaslayamıyordu çekindiği için. Mavini çağırıp bu yapılan doğru değil en azından bir izin alınmalıydı dediğimde evet ama boş yerimiz yok dedi. Buradaki benim annemde olabilir dediğimde benimde annem var denildi yetkili tarafından.
Bu şekilde Pendik köprüsüne kadar gelindikten sonra sonunda bayan yolcu boş yer yokmu dediğinde mavin sonradan aldığı erkek yolcuyu bu seferde Host koltuğuna oturttu.

Bilmiyorum ama taşıma sektöründe bulunan şirketlerin, hele ki Metro Turizmin bu şekilde hizmet vermesi ne kadar doğru?Açıkcası hiç hoşuma gitmeyen bir davranış ve hizmet şekliydi. Buradan METRO TURZMi ayıplıyor ve kınıyorum. Hiçbir şekilde hiç bir bayan yolcumuda Metro Turzme bindirmeyeceğimi özellikle belirtiyorum.

NoT: Bu konuyu Metro Turizm Müşteri hizmetlerine şikayet olarak bildirdim. Dönüş yapmalarını bekliyorum. Bakalım cevapları ne olacak?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben böyle bir uygulamanın olduğunu bilmiyordum. ilk başta ne kadar saçma bir uygulama diye geçirdim içinden ama kadının duyduğu rahatsızlığı belirttiğinizde size hak verdim.uygunsuz bi durum olmuş.

Adsız dedi ki...

evet. kendi kendime sinir oldum şikayetten dönecek cevabı bekliyorum.

Adsız dedi ki...

evet öyle bayan yanına bayan oluyo her zaman... erkek yanına da erkek...

Adsız dedi ki...

evet ama yaptıkları yanlıştı. cevap bekliyorum hala.