11.01.2009

Uzucluktan Nefret Ederim


Bugün haber sitelerine göz gerdiriyordum. Son dakika haberlerini okuyordum. Bir başlık güzüme çarptı ve okudum. Ucuzluktan Nefret Ederim...


Neyin nesi diye merak ettim ve başladım okumaya. Okuduğumda gülsemmi ağlasammı diye kendimle baya bir cebelleştim ama sinirim ağır bastı, çok kızdım.


Haberi size özetlemek istiyorum... Aslında bir model olan fakat oyunculukta yapan Nefise KARATAY ın bir dergiye yaptığı röportaj.


Nefise hanım ucuzluktan nefret edermiş. Neden mi? İşte size sebepleri.


Öncelikle çok kalabalık oluyormuş mağzalar...(Kendisi gibi süslü püslü olmayan vatandaşlarla sürtünür falan süsü bozulur diye)


İkincisi aradığı şeyleri bulamıyormuş. ( Bizim millet görmemiş gibi saldırıyor ya ona alacak birşey kalmıyor)

Bunlardan dolayı dert yanıyor Nefise KARATAY.


Birkaç tasarımcıyı çok beğeniyormuş muş... Alış verişlerden en çok ayyakkabı alıyormuş. Ayakkabı gördüğünde almadan duramıyormuş...


Eee Nefise hanım valla kusura bakma ama herkesde sende olan para yok. Lüx mağzalara girip şu olsun bu olsun deyip pazarlık yapmadan paket yaptıramıyor kimse sizler gibi. Ucuz olduğunda siz süslülerin giydiği şeyleri almak isteyen kişilerde maddiyatlarına göre gidip alıyorlar...


Sizlerde alışın biraz normal insanlarla iç içe olup aynı yerlerde alışveriş yapmaya...Herzaman ünlüler olarak zaten iç içesiniz. Aradada normal biz vatandaşlarla o lüx mağzalarda karşılaşmayı benimseyin.


Şu kriz ortamında millet yiyecek ekmek bulamıyor ama bizim milletimiz hala ucuzluk oluyor diye dert yanıyor. Gülermisiniz Ağlarmısınız?



İlgili Haberi okumak için Tıklayın.

Hiç yorum yok: