11.01.2009

Yoğun Tempo

Uzun zamandır yazamıyorum bloguma. Erkanca aslında benim ilk göz ağrım ama Bir El Uzat gelince papucunu dama attım desem yeridir.

WordPress e taşıdık Bireluzatı. Günlerdir onunla uğraşıyoruz. Temanın yerine oturmayışı falan yani. Sonunda çok şükür Erdal beyin azim ve yoğun çalışma temposuyla bu sorunuda halletmiş bulunmaktayız.

Bir El Uzat Erkanca blogumda yazdığım anda doğan yardım blogumdur. Sizlerle beraber güzel başarılara imza attık ve devam edeceğiz.

Erkancablogum geride kaldı gibi Bir El Uzatın yanında ama kıskanmadıda değil yani:)) Kıskanma Erkancam senide taşıyacağım WorPresse. Domaini aldım bilenem:) www.erkancablog.com olarak sizlerle beraber olacağım.

Sizlerden bu kadar ayrı kalma sebebim iş yoğunluğum ve birazda Bir El Uzatla olan koşturmacadır. Artık erkancablogum boş kalmayacak.

Günlük yazılarım yayınlanmaya devam edecektir.

Hiç yorum yok: