11.01.2009

Reklam İzleyerek Para Kazan


İnternetten Para kazan, İzleyerek para kazan, izleyen kzanıyor, para kazan, reklamlardan para kazan, reklamlara tıklayarak para kazan hepside para kazanma yöntemleri.


Geçenlerde bir arkadaşım davet gönderdi şu olaya bir bakarmısın diye. İzleyen kazanıyor diye bir başlıkla başladı bütün heyecan.


İzleyen kazanıyor diye bir siteye girdim. Üye olmadan kurcaladım ettim birşeyler anlatmaya çalışıyor bana. Kırmadım üye oldum siteye.


Siteyi kısaca anlatayım ben size.


Siteye belirli markalar kısa reklamlarını vermişler. Video şeklinde. Siz o reklamları izliyorsunuz ve reklamın bittiği anda altta size reklamın kodunu veriyor. Reklamın yanındada test sınarlarında 5 şıktan oluşan cevaplar gibi şıklar var. Siz reklamın sonunda çıkan kodu o şıkların arasında bulup işaretliyorsunuz.


işte hepsi bu kadar. Her reklam başına 10 puan kazanıyorsunz. Ben izlediğimde günde 10 reklam çıkıyor. Yani günde bana 1 TL kazandırıyor. Günlük bıkmadan izlerseniz sanırsam 30 TL (ADSL PARASI) cepte:)


Üye olmadan kurcaladım ettim birşeyler anlatmaya çalışıyor bana. Kırmadım üye oldum siteye.


Üyeliği çok basit. Eee nasıl üye olacaz demeyin bi zahmet girinde o sitenin yönlendirmesiyle üye olsun:) Hadi acıdım Tıkla ve üye ol.


Deneyin bakalım sizde ADSL parasını çıkarabilecekmisiniz. Sitede ince hesaplamalar yaparak ayda 360 TL para kazanabileceğinizi söylemiş ama o pek inandırıcı gelmedi bana.

Hiç yorum yok: