5.06.2011

Galatasaray Aşkı

Ben Galatasaray Aşığıyım...

İnsanlar birçok şeyi sever ve aşık olurlar. Hayatlarında birçok sevebilecekleri sebep vardır. İşte benimde sebebim Galatasaray.

galatasaray bir mutluluktur benim için. Onu sevmeyi ve yaşamayı çok seviyorum. istanbul'u birazda bu yüzden çok seviyorum. Onu verdi bana, içime işletti! Kanımı ısıttı, içimi büyüttü.

Ali Sami Yen vardı o zamanlar. İlk Ali Sami Yen ile tanışma güzel bir lig ve şampiyonluk getirmişti o sene. Sonrasında ardı arkası kesilmeyen olumsuzluklar, başarısızlıklar ve bugüne geldik.

Ben Galatasaraylıyım. Şampiyon olamasakta, her fenerlinin ligden düşeceksiniz diye dalga geçtiği günleride yaşasam ben GALATASARAY'lıyım. Onu hep sevdim seviyorum. Bir başarısız lig daha sona erdi.

Polat yönetimi ne kadar içimizi acıtsa da AYSAL yönetimi içimizi ısıtmayı başardı. Lig başlamadan heycan başladı. Hiç Galatasaray'ı transfer konusunda bu kadar rahat izlememiştim. Basında birçok isim çıksada hepsi yalan dolan diyordum. İlk kez basında yayınlanan her habere inanıyor ve her an Galatasaray bir bomba patlatacak diye bekliyorum.

Galatasaray bu sene hem taraftarı hem ülkeyi hem dünyayı hareketlendirecek tüm hamleleri yapacaktır. Ben taraftarım acısınıda yaşarım heycanınıda. Heycanla gelecek transferleri bekliyorum:)

Seviyorum seni GALATASARAY...

Hiç yorum yok: