5.06.2011

İstanbul ve Ben

Ben ve istanbul tanışalı tam dört sene oldu. Bu gezel şehirle dört sene boyunca iç içe yaşamak gerçekten çok güzel.

İstanbul anlatılmaz yaşanır derlerdi. Hep merak etmiştim çocukluğumdan beri istanbul'u. Tvlerde görür o koca binaları gördüğümde vay be derdim. Yaşadığım o şirin memleketteki en yüksek bina 4-5 katlı idi. Ama o tvlerdeki istanbul'da kocamandı binalar.

Çocukluğum hatta gençliğimi düşünüyorum da istanbul'da yaşarmısın diye sorsalar aslında hayır derdim. Hatta istanbul da bir gün yaşayacağımı rüyamda görsem inanamazdım. Ama bugün istanbulla tanışalı tam tamına dört yıl oldu.

Güzel şeyler verdi istanbul bana. Yeni bir şehir yeni bir gelecek ve yeni bir bakış açısı. Trafiği her ne kadar beni bunalatsada zevk almayı hep bildim İstanbul'da.

Güzel bir yaz günü yine istanbul açtı kollarını gel bana diyor. Hava güneşli, her yer ışıl ışıl, deniz parlak ve ışıltılı, martılar denizin üstünde birbirlerini kovalıyorlar.

Birgün ne olmak isterdin diye sorsalar o mavi ve ışıltılı denizin üzerinde uçan ve bir parça yiyecek alabilmek için denize hızla süzülen martı olmak isterdim...

Teşekkürler istanbul...

Hiç yorum yok: