26.08.2008

Hoşgeldin Milan Baros ( Süper Baros Golleri )


Galatasaraya hoşgeldin Milan Baros. Galatasarayımız son sessizliğinide bozup forvetteki eksiğinide tamamladı ve süper olan kadrosuna Çeklerin dünyaca ünlü yıldızı milan Baros'u da ekledi.
Camiamıza hayırlı olsun. İnşallah Baros' da istediği performansı sergileyip hem bize (Galatasaray camiasına) hemde kendisine kariyer olarak büyük bir katkı sağlar.
Benim çok beğendiğim bir futbolcu.
Kalitesi zaten belli tartışılmaz. Bakalım çekemeyenler Baros hakkında neler söyleyecekler. İzleyip bu genç yetenekte neler varmış hep beraber görecez. Sizlerle Milan Baros' un süper gollerini paylaşmak istiyorum.
Tıklayarak izleyebilirsiniz. Ben hayran oldum bu gollere. Adam çok atik be yavv:)
İyice heycan bastı bana Galatasaray formasıyla statta görmek istiyorum. Hayırlı olur inşallah.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

valla bu futbolcu size pek uğurlu gelirmi bilmem ama sizin elenmenizle birlikte bize çok uğurlu paralar kazandırdınız :))) TEŞEKKÜR EDERİZ ikiye katlanan milyon dolarlarımız için :)))

Adsız dedi ki...

Umuyoruz ki cok hayirli olur. Ne demek arkadasim Daha cok para kazanin:) Elendik ama onurluyuz.Top bu ne yapacağı belli olmuyorki:) Allah güle güle harcamak nasip etsin sizlere:)