15.09.2008

Muzur çocuk

Hafta sonu tatilimde evde yatmak yerine gezmeyi tercih ettim. İsmaille beraber hazırlanıp süslenip püslendikten sonra çıktık evden.

Evin yakınındaki durakta İETT beklediğimiz anda Belediyenin güzel bir çalışmaya adım attığını gördük. İstanbul sokak başlarında pis kokulu çöplerden kurtulduğumuza bir an olsun şahit olduk.
Kağıthane Belediyesi idi bu adımı gerçekleştiren. Köşe başlarına atılan fix çöp yuvalarının başlarına küçük motorlu zabıtalar görevlendirilmiş. Çöp atan vatandaşlarımızı uyarıp ısrar ettiklerinden ceza yazmak için:)



Hoşuma gitti güzel bir yönlendirme taktiği. Anlayan olursa tabi. Biz insanlar yasakların üstüne gitmeyi biraz fazla seviyoruz.

Bu arada baya bir yaşlı İETT göründü ufukta. Umarım bu bizi götürür Beşiktaş'a düşüncesiyle ver elini BEŞİKTAŞ. Gezmelerimin genelde bütün çoğunluğunda Beşiktaş oluyor.

Bilmiyorum İstanbulda en çok sevdiğim yerlerden birtanesi Beşiktaş. Oranın ayrı bir güzelliği farklı bir esintisi var benim için.

Yoğun bir otobüs yolculuğundan sonra Beşiktaştayız. Çarşı hareketli ve güzel. Havanın ferahlığıyla herkes çarşıda.Alışverişin biri binpara:)



İsmaille bir parfüm alalım dedik bulamadık ayrı mesele:) Neyse beşiktaşın altını üstüne getirdikten sonra Şişli' ye gitmeye karar verdik.

Hiç Beşiktaş'dan Şişli'ye girek gitmemiştim. Uzun zamandır İstanbuldayım ama otobüslerin Şişli'ye nerden kalktığını bir an algılayamadık:)

Neyse ki fazla uğraşmadan istikameti bulup yerleştik otobüsümüze. Yine kalabalık bir otobüs yolculuğu başladı.

Bu yolculukta ilgimi çeken küçük bir cocuktu. O tıkışık otobüste kendisine otobüsün tekerinin üstünde yer bulmuş. 3-4 yaşlarında kıvrışık saçlı şirin bir çocuk. Kırmızı terliklerini çıkartıp çıkmış oturduğu kürsüsüne.

Oturduğu yerden önündeki ve arkasındaki kişilere laf yetiştiriyor pek dilli maşallah. Bir an aklına terlikleri geldi. Kolidora koyduğu terliklerini sordu bana, terliklerim ordamı diye.
Benden önce cevap verdi önümdeki orta yaşlı bir abi. Terliklerin yok çalmışlar diye.

Heycanlandı bana sordu. Bende dedim şimdi bir tane kızın ayağında gördüm gitti indi arabadan dedim suratı asıldı. Hemen bir hışımla eğildi baktı ve gördü. Nasıl seviniyor nasıl gözleri ışıldadı:)

Çocuğu kızdırıyorum bak kız giydi ayakkabını bir kızın giydiği ayakkabı giyilirmi diye kızdırmaya çalışıyorum. Çocukta hiç bozuntuya vermiyor, hatta anlayamadı kızları attırdığımı gülüp cevap veriyor yok giymedi falan die:)

İçimden çoçuk erkek diye kızdırmaya çalışıyorum. Çocukta karşılık verip duruyor. Şişli sınırlarına girdiğimizde çocuk yerinden hareketlenip kolidorun karşısındaki annesinin yanına geldi.
Çok tatlı çocuk dedim maşallah gelecekte kızlar yandı dedim annesi ne dese beğenirsiniz. İşte bu an Utancımdan mahvoldum:)

Annesi demesin mi bu kız zaten diye... Suratım bir anda yere düşüp apar topar kendine gelmeye çalışsada bozuntuya vermedim. Kıza hiç benzemiyordu, az uzun saçları hareketliliği tok sesi hırçınlığı fırlama bir erkek gibiydi ama annesi toparladı tekrar.

İlk erkek sanan siz değilsiniz herkes öyle sanıyor ve kız olduğunu duyduklarında çok şaşırıyorlar dedi. Bende alaycı gülümsemeyle o zaman sorun bende değil söylediğim doğru birşeymiş diye espiri yapacam diye debelendim başardımda.

İneceğimiz durağa geldiğimizde güzel gülücüklerle ayrıldık ve Cevahir Alışveriş Merkezinde aldık soluğu İsmaille. Gez babam gez koca alışveriş merkezi...
Gezmeyle ve fotolarla bir günün daha sonuna gelmiş oldun böylelikle.

19 yorum:

Adsız dedi ki...

ii eğlendinizmi bari....

Adsız dedi ki...

Güzel bir gündü. Sonrasi daha harikaydı...

Adsız dedi ki...

sonradan ne olduki

Adsız dedi ki...

sölemem. o bende sakli:)

Adsız dedi ki...

kesin bi kızla tanışmışsındır ne olcakki sanki...

Adsız dedi ki...

bak bakalım benim ki daha yeni ama

Adsız dedi ki...

Kizmi:) insanda saklı olan seyler sadece karsi cinsle olan ilişkileri deidlri. bilmem ki neden sadece akliniza ilişkiler geliyor?

Adsız dedi ki...

erkek keçi ve dişi keçiyi ayırt edemeyen adamdan ne beklersin ki :).kız ve erkek çocuğuda karıştırır. :)

Adsız dedi ki...

Kimse bosuna kıskanmasın:)

Adsız dedi ki...

yorumları silersen daha sevineceğim tamam mı

Adsız dedi ki...

Hiçbirzaman yorumlar silinmez.

Adsız dedi ki...

oldu sen bilirsin bu son yazışım zaten inş daha iyi şeyler yazarsın yazılarını okucam ara ara...

Adsız dedi ki...

Elimden geldiğince doğru ve güzel olanı yazmaya çalışıyorum. Umarım beğeniyorsunuzdur.

Adsız dedi ki...

slm arkadasım vallahi bugünü tarih olarak gecmen lazım neden dersen kockaoca istanbulda ismaile parfüm bulamadınızmı (İsmaille bir parfüm alalım dedik bulamadık ayrı mesele ) bunun yanı sıra 2 ci şok olayınızda bir kızı erkege benzetmen vallahi pes dogrusu :))

Adsız dedi ki...

Bomba ewet ismaile değil ismaille ben alcaktim ama bulamadık. Çakmada almak istemedik doğrusu:)) diğer bombaya gelince benim şaşırdığım cocuğu sen görseydin karıştırmama gibi bir şansın yoktu. Aynısının tıpkısı yane:) Annesi itiraf etti herkes karıştırıyormus:D

Adsız dedi ki...

yazık size bagri sonradan aldınızmı parfüm.. Yok canım ben karıstırmazdım ben cin gibiyim cin :))

Adsız dedi ki...

Affedermiyiz ikimizde aldık parfüm:)) valla bende cin olduğumu sanıyodum ama o çocuğu karistirdiktan sonra cin olmadiğimi anladim:)

Adsız dedi ki...

ii etmişiniz bende demiştimki tüh ismail parfümsüz kaldı die polisti demi :@

Adsız dedi ki...

ewet koyarmıyım ew arkadasimi parfümsüz en kralindan aldik:D Rahat ol sen:)