12.10.2008

Kadının Gücü


Uzun zamandır girmiyordum chat ortamlarına. Çok zaman önce Netlog denilen geniş kapsamlı arkadaşlık platformuna üye olmuştum.
Bugün cansıkıntısında olsa gerek girip bakayım bir dedim.

Profilleri okuyup resimleri incelerken profilini yalandan doldurmayanan sade bir şekilde süslenmiş olan profillerden birine yazmak geldi içimden.
Güzel bir selamla başladım yazıma. Kısa sürede dönüş oldu ve hoş ve ağır bir sohbet.


Seviyeli ve güzel bir şekilde yazıştıktan bir müddet sonra siteden sıkıldı olsa gerek ki msn adresini vererek istiyorsan ekle msn de konuşalım ben burdan çıkıyorum dedi ve noktaladı sözünü.

Tabi o güzel ve hoş sohbetin ardından eklememek çok ayıp olur. Ekledim.

Msn geçtiğimizde kuzeninin bir sorunu olduğunu ve msn de onunla ilgilenmek zorunda olduğunu belirterek özür diledi benden. Beklettiği için kendisini suçlu gördü. Çok narin ve hoş bir bayan.

Şimdi diyorsunuzki yahu bizene senin bilmem nerde tanıştığın kişiden bayandan haklısınızda asıl konuya geçmedim ki heycanlanmayın:)


İsmi Ö. Peki önemli değil dedim bu arada bende kahvaltımı yapmamıştım kendisine bildirerek markete indim ve ekmek,meyve falan aldım. Eve geldiğimde çay suyunu koydum ve kahvaltımı hazırladım ve yaptım. Malum bekarlık her işi kendim görüyorum çok şükür:)

Acı ama gerçek bılaşıklarıda ben yıkadım...

Bilgisayarımın başına döndüğümde Msn de yazılmış cümleler özürler. Beklettiği için beni özür dilemiş. Dedim ya çok mütavazi bir insan.

Başladık sohbetimize baya bir konuştuktan sonra kendinden bahsetti bana. Kendisi Almanya doğumlu ve Almanya'da yetişmiş bir insan. Çok küçük yaşlarda ( 16 ) Türkiye' ye yerleşiyorlar ve yine o yaşlarda evlendiriliyor.

evlilik güzel ve kutsal bir olay diyoruz ve genç yaşta nurtopu gibi 2 kız çocuğu Dünya'ya getiriyor. Onlarıda gördüm kocaman olmuşlar biri 11 diğeri 8 yaşında.

Ö. gerçekten çok güçlü bir bayan. Evli ama Eşi onu hiç haketmiyor.

Eşi anlattığı kadarıyla sorumsuz içkici kumarbaz boş gezenin boş kalfası türünden birşey.


Kendisini aldattığını ve bunu gözleriyle gördüğünü anlattı bana. Birde kaç cesaretse el kaldırıp vurmuş. Hem suşlu hem güçlü diye işte buna derim ben. Ö. haklı olarak babasının evine dönmüş ve polise şikayede bulunmuş. Karakola alındığında başlamış Ö.ye yalvarmaya. ( Ayrılık dilekceside Ö. tarafından verilmiş) Pişmanım beni affet yalvarırım falan. Malum o hale düşmüş insanların söylecekleri laflar sabittir.


Ö. 2 şeker çocuğunu düşünerek istemeyerekte olsa geri döner o mübarek kocaya. Hep derler ya hiçbirşey için hiçbirşeye katlanılmaz içinde çocuk yoksa diye. O kadar olumsuzluk ve üzüntüden sonra tekrar döner koca evine. Şimdi çocukları ile çok mutlu. Çocukları ile ilgili birşey anlattı bana çok duygulandım ve onurlandım.


O olaydan sonra( Aldatılma) çocuklarını alıp baba ocağına dönüş yapar Ö. Birgün iki kızı odada dertleşiyorlarmış kardeş kardeşe. Ö. kapıdan sessizce dinlemiş onları. Ufaklık (8) ablasına(11) diyormuşki abla annemizi alıp gidelim ikimiz bakarız ona. Ben fülüt çalar para kazanırım diyormuş. Ablasıda tamam biz çok güçlü kadınlarız herşeyin üstesinden geliriz diyormuş.


Şu konuşmalara şu düşüncelere bakarmısınız. Bunları düşünüp konuşan biri 8 diğeride 11 yaşında iki tane çocuk. Bunu duyduğumda içimde fırtınalar koptu gözlrim doldu Ö. adına çok gurulandım. Sahip olduğu çocuklara bakarmısınız. Akıllılık düşünce karakter. Maşallah Allah Nazardan saklar inşallah. Daha anlatılacak guru duyulacak çok şey var ama onlarda aramızda. Ufaklıkların düşüncelerini paylaşmak istedim sizlerle.


Karşınızdaki çocuk diye sakın baside almayın. Hiç aklınıza gelmeyecek şeyleri düşünüp üstün cesaretleriyle çok büyük yüklerin altına girmeyi bile göze alabiliyorlar. Bunları düşünenler sadece iki tane çocuk. Size çok teşekkür ediyorum ufaklıklar. O mükemmel annenizle bir ömür boyu mutluluklar diliyorum sizlere.

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok afedersin ama internette bazı bayanlar bu şekilde inandırdıkları ve zamanla avuçlarına aldıkları iyi niyetli ve temiz yürekli delikanlıları, eşlerini öldürmeye teşvik edecek kadar gaza getirebiliyor aman dikkat hemen herkese inanma derim.. Küçük bir hatırlatma yapmak istedim..

Adsız dedi ki...

İlk öncelikle ilginiz ve hatırlatmanız için teşekür ederim.Doğru söylüyorsunuz o tür pek çok insan var.Zaten benim o tür arayış içinde olmamam en büyük kazancım.Karşımdaki insandanda butür bir eyilim sezmemem benim ikinci artım oldu. O kadar çile çekmiş acı yaşamış bir insandan ona o kadar kötülük yapan eşine dair hiçbir şekilde olumsuz birşey duymadım. Sadece güzel bir paylaşımımız oldu. Bu konuda sizede katılıyorum ki butür arayışlar içinde olan geçlerimize dikkatli ve akıllı olmaları konusunda da uyarıda bulunmadan geçemeyeceğim.

saklıdefter dedi ki...

Merhaba, blog yazma, takip etme gibi konularda çok haklısınız önce bunu belirtmek istedim.
Bu yazınıza gelince tanışmanızdan, sohbetinizden, insanların sammiliğinin dışında konuştuğunuz bayanın yaşam şekline takıldım kaldım.16 yaşında evlenmesi eşinin dayağı vs. Binlercesinden biri.
Bazı insanlar şizofren hayatı yaşıyor nette buda var. Yalancı mutluluk...
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Evet doğru söylüyorsunuz bunları yaşayan birçok insan var ama diğer insanların niyetleri farklı amaçlar doğuruyor. Ben bu kişide temizlikten başka birşey sezmedim. Orda yazdıklarımda çocukların düşünceleri daha çok ön plandaydı. onlar beni daha çok etkilediler. Bence tanımadan olumsuzluklar düşünmemek gerek. Bazen bazı şeyleri sezmek hissetmek gerekir. Ben hissettiğime inanıyorum. Düşünceleriniz içinde tesekkur ederim.

Adsız dedi ki...

slm iyi aksamlar erkan yazını okudum yorum yapmadan gecemedim benim tek dikkatimi ceken konu su oldu sen bu bayanla nerede tanıstın? buu birinci sorum yani nasıl bir ortamda tanıstın ben bunu gercekten merak ediyorum sanal üzerinden ama nasıl bir ortamda tanıstın?

Adsız dedi ki...

iyi aksamlar dost. Yazımda sanal ortamı olan netlogda tanıştığımı yazmıştım. Büyük arkadaşlık platformu olan netlogda tanıştık.

Adsız dedi ki...

e güzel kardeşim benim sana sunu soruyorum bu bayan evli demi ve 2 tane cocugu var acaba eşinin haberi varmı bu tur sanal ortamdan bi arkadaslık ortamında uye olduguna ?

Adsız dedi ki...

Şunu söyleyeyim. Eşinin bilip bilmemesi beni ilgilendirmiyor.Önemi olan amaç. eşi bilede bilir bilmeyede bilir. Sonucta aramızdaki ilişki. Güzel bir arkadaşlığımız var.Sonucta reel hayattada birçok evliler ve bekarlar arkadaşlık yapıyorlar. Bunun nerede ve ne şekilde başlaması değil ne dogrultuda ilerlemesi önemli.

Adsız dedi ki...

herkezin bakıs acısı farklıdır bence bulundugu tanıstıgınız siteyi ben bilmiyorum ama içerigi belli bence bana göre evli bir bayanın öyle bir ortamda bulunması ne derece dogru bilemem ama eşi bilmiyordur o ortamda eşinin tanımadıgı erkeklere konustugunu neyse evlilik bana göre cok buyuk kutsal bir müessese sorunlar yasanıyorsa oturup kendi aralarında aile buyukleriyle paylasmalı gidipte bi arkadaslık ortamında tanımadıgı bir erkekle paylasmamalı genel olarak söyluyorum bunu tabiki..

Adsız dedi ki...

O ortam kullanıldığı duruma göre değişiyor. Kimileri arkadaşlık için kimileride blog okumak profil gezmek vs.vs.vs. gibi değişiyor. Oraya erkek bulmak isin yada bayan bulmak için girmeyen çok sayıda insan var. Buda onlardan birtanesi. Yanlışa yapılmadığı ve saptırılmadığı müdetce sorun yok diye düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

erkannn neyse bananeee ben kendimden sorumluyum sadece yazını okudum yorum yapmadan gecemedim. cileklisut kardeşim sanada katılıyorumm vallahi ne olursa olsun insanın fikri neyse zikride odur die bi laf var erkan kardeşim sakın yorumuma cvp yazma bogarım seni :) offf basım agrıdı. o bayanada nedeyim bilmiyorum ama ben gercekten sorun yasayan evliliginde sorun yasayanlara tek diyecegim seyde duadır rabbim her yuvaya aileye ilk basta huzur versin

Adsız dedi ki...

Amin derim.Herseyın hayırlısı. Allah herzaman iyileriyle karşılaştırsın. Kötülere meydan vermesın.