27.12.2008

Yeni Yıl


Hoşgeldin 2009. Yeni bir yıla daha girmek üzereyiz. Yılbaşı hazırlıkları şimdidenbaşladı. Mezeler çerezler şimdiden alındı koyuldu vitrinlere. içkiler dolapların buzluklarında bekliyor. Hindiler besiye çoktan çekildi bile:)
Eee 2008 de iyisiyle kötüsüyle geçti gitti. Yeni yılımız Hepimize hayırlı uğurlu olsun. İnşallah bu yıl Müslümanlar olarak hayırlı bir şekilde geçiririz. Devlet millet olarak huzurlu bir sene geçirmemiz dileğiyle.

Bütün Dünya devletleri küresel bir krizle boğuşmakta. Bana kalırsa bu kriz 2009 un yarı döneminde daha çok şiddetlenecek. İnşallah yanılırız be bu kriz dalgası ülkemizden kayıp vermeden gelip geçer.

2009 un en şanslı burcu Kova burcu diyorlar. Burumcumda Kova. Heycanla bekliyorum bakalım neler bekliyor beni 2009 da. İnşallah hayırlı şeylerle karşılaşırım:)
Gerçi ilk hayırlı haberimi aldım bile. Asgari ücrete yapılan zam:)) 24 Ytl zamla neler yapabilirim diye hesap kitap yapmaya başladım. Sanırım Adsl paramın yarısını devletimiz karşılayacak:)
Ne diyelim koskoca devlet verdi zamı nasıl itiraz edebiliriz ki. Sıkıysa edelim....

Valla maddi işler boş işler düşüncesindeyim. Biz insan oğlu gözü doymayan varlıklarız. Devlet 24 Ytl verdi az diyoruz 100 Ytl verse yine az diyeceğiz. İyisimi hiç bu konulara girmeyelim.

Zaman zor ve kötü zaman. Artık karın kokluğuna bakmak lazım. Yarın ne yapacağız değil bugun nasıl akşam edeceğiz dönemindeyiz.
Maneviuata son gaz devam. Yıkılmadım ayaktayım... Yalnızda olsam, asgari ücrete 24 Ytl zamda alsam yılılmadım ayaktayım. İşim evim laptopum ve ben başbaşayım... Galatasaray sevgimle ayaktayım:))

2009 u heycanla bekliyorum... Zaten 2009 Ocak 21 de doğum günüm unutayım demeyin:)

Bu arada size birşey sormak istiyorum...İş yerimde yılbaşı çekilişi yaptık bir bayan arkadaşım çıktı bana. Hediye olarak ne alabilirim ona :) Cuma günü çaktırmadan kendisine sordum yahu dedim mütavazi bir bayana hediye neler alınabilir dedim. Bana atkı eldiven takımı olabilir dedi süs eşyaları olabilir dedi ama karar veremedim. Helpppp!!!!lütfen... Bir Yardım Eli uzatın pls:))

Hiç yorum yok: